annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Heb je problemen met je mobiele data?

Topic gestart op: 13-09-23 13h58

Antwoorden: 8 antwoorden

Totem
Grote Wijze
Grote Wijze

Heb je problemen met je mobiele data?

Ugh iedereen!

Gisterenavond of deze ochtend heb je misschien storingen ondervonden bij het gebruik van je mobiele data.

Intussen is het incident opgelost 🙂

Ondervind je nog problemen? Herstart dan even je smartphone of schakel je vliegtuigmodus in en uit.

Sorry voor het ongemak.

Totem zorgt voor zijn stam!

Totem

Totem_0-1694606185616.jpeg

 

Labels (2)
8 ANTWOORDEN 8
Phyrraq
Gewaardeerd verkenner

Geen idee, dat had ik ook niet tot men beschikking. Maar het is ondertussen al opgelost.

 

1,5 dag later.... Had ik me eigenlijk op dit forum aangemeld voor de badge voor een cadeau te krijgen met Orange thank you. 4 gb kunnen claimen. Direct zen de problemen begonnen en tegen de tijd dat die gb's op waren was het ntrlk weer normaal dus geen zak gehad aan die gb's suckt zwaar hard want weet ni of ik ng een badge zal halen 😪 dus geen cadeautjes meer. 

0 pluimen
bigMODDER
Leidende verkenner

@Totem 

Bij mij werkte alles goed en ik heb zelfs niets van storing gehad op mobiel internet , en geloof mij ik gebruik het veel ( Internet radio stream op werk ) .

0 pluimen
dderwael
Rekruut scout

Ik heb gisteren gedurende de ganse dag en avond mijn smartphone vruchteloos herstart.

Vanochtend nogmaals geprobeerd zonder resultaat.

Nog tips???

Josette
Wijze
Wijze

@Totem bedankt om dat hier te plaatsen,

het was net op de radio dat de providers deze gratis geven nu en er was veel meer

verkeer te lezen.

Fijn voor de mensen in miserie.

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Leden met de meeste pluimen