Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 13-09-23 13h58
Antwoorden: 8 antwoorden
Ugh iedereen!
Gisterenavond of deze ochtend heb je misschien storingen ondervonden bij het gebruik van je mobiele data.
Intussen is het incident opgelost 🙂
Ondervind je nog problemen? Herstart dan even je smartphone of schakel je vliegtuigmodus in en uit.
Sorry voor het ongemak.
Totem zorgt voor zijn stam!
Totem
Hallo
Ik heb sinds 2 dagen geen mobiele data meer. Als in: ik verlaat het huis of zet de WiFi op mijn gsm af en het 5g tekentje komt er niet op.
Ik heb alle tips & tricks al uitprobeerd: gsm aan en af, vliegtuigmodus aan en af, simkaart in andere gsm op te checken of het aan mijn gsm ligt.. Niks werkt.
Is er terug een storing of ligt dit aan mijn simkaart of..?
Bedankt
Heb vandaag problemen met het mobiel internet, het werkt volledig niet, en gsm opnieuw gestart en mijn kaart herladen, er staat gewoon een kruisje naast mijn balk met mobiel internet en werkt niet. Weet niet hoe het op te lossen. Kan nie eens aanvraag doen ok gebeld te worden.
Ik heb dus problemen met men mobiele data nog steeds.
Telefoon al op en af gezet.
Elke keer valt die weg. Dan moet ik op vlieg en af vliegmodus doen en dan werkt het weer 10 min fso en dan doet die het weer niet.... Pfff das **bleep** als je altijd online bent anders.