Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 13-09-23 13h58
Antwoorden: 7 antwoorden
Ugh iedereen!
Gisterenavond of deze ochtend heb je misschien storingen ondervonden bij het gebruik van je mobiele data.
Intussen is het incident opgelost 🙂
Ondervind je nog problemen? Herstart dan even je smartphone of schakel je vliegtuigmodus in en uit.
Sorry voor het ongemak.
Totem zorgt voor zijn stam!
Totem
Heb vandaag problemen met het mobiel internet, het werkt volledig niet, en gsm opnieuw gestart en mijn kaart herladen, er staat gewoon een kruisje naast mijn balk met mobiel internet en werkt niet. Weet niet hoe het op te lossen. Kan nie eens aanvraag doen ok gebeld te worden.
Ik heb dus problemen met men mobiele data nog steeds.
Telefoon al op en af gezet.
Elke keer valt die weg. Dan moet ik op vlieg en af vliegmodus doen en dan werkt het weer 10 min fso en dan doet die het weer niet.... Pfff das **bleep** als je altijd online bent anders.
Geen idee, dat had ik ook niet tot men beschikking. Maar het is ondertussen al opgelost.
1,5 dag later.... Had ik me eigenlijk op dit forum aangemeld voor de badge voor een cadeau te krijgen met Orange thank you. 4 gb kunnen claimen. Direct zen de problemen begonnen en tegen de tijd dat die gb's op waren was het ntrlk weer normaal dus geen zak gehad aan die gb's suckt zwaar hard want weet ni of ik ng een badge zal halen 😪 dus geen cadeautjes meer.
Gebruiker | Aantal |
---|---|
5 | |
5 | |
2 | |
2 | |
1 |