annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Heb je problemen met je mobiele data?

Topic gestart op: 13-09-23 13h58

Antwoorden: 8 antwoorden

Totem
Grote Wijze
Grote Wijze

Heb je problemen met je mobiele data?

Ugh iedereen!

Gisterenavond of deze ochtend heb je misschien storingen ondervonden bij het gebruik van je mobiele data.

Intussen is het incident opgelost 🙂

Ondervind je nog problemen? Herstart dan even je smartphone of schakel je vliegtuigmodus in en uit.

Sorry voor het ongemak.

Totem zorgt voor zijn stam!

Totem

Totem_0-1694606185616.jpeg

 

Labels (2)
8 ANTWOORDEN 8
LienBena
Rekruut scout

Hallo

Ik heb sinds 2 dagen geen mobiele data meer. Als in: ik verlaat het huis of zet de WiFi op mijn gsm af en het 5g tekentje komt er niet op.

Ik heb alle tips & tricks al uitprobeerd: gsm aan en af, vliegtuigmodus aan en af, simkaart in andere gsm op te checken of het aan mijn gsm ligt.. Niks werkt. 

Is er terug een storing of ligt dit aan mijn simkaart of..? 

Bedankt 

0 pluimen
Dmitriy
Aspirant verkenner

Heb vandaag problemen met het mobiel internet, het werkt volledig niet, en gsm opnieuw gestart en mijn kaart herladen, er staat gewoon een kruisje naast mijn balk met mobiel internet en werkt niet. Weet niet hoe het op te lossen. Kan nie eens aanvraag doen ok gebeld te worden.

0 pluimen
Phyrraq
Gewaardeerd verkenner

Ik heb dus problemen met men mobiele data nog steeds. 

 

Telefoon al op en af gezet. 

Elke keer valt die weg. Dan moet ik op vlieg en af vliegmodus doen en dan werkt het weer 10 min fso en dan doet die het weer niet....  Pfff das **bleep** als je altijd online bent anders. 

0 pluimen
Totem
Grote Wijze
Grote Wijze

Ugh @Phyrraq ,

Heb je hetzelfde probleem als je een ander apparaat gebruikt?

Totem

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen