Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 13-09-23 13h58
Antwoorden: 8 antwoorden
Ugh iedereen!
Gisterenavond of deze ochtend heb je misschien storingen ondervonden bij het gebruik van je mobiele data.
Intussen is het incident opgelost 🙂
Ondervind je nog problemen? Herstart dan even je smartphone of schakel je vliegtuigmodus in en uit.
Sorry voor het ongemak.
Totem zorgt voor zijn stam!
Totem
Geen idee, dat had ik ook niet tot men beschikking. Maar het is ondertussen al opgelost.
1,5 dag later.... Had ik me eigenlijk op dit forum aangemeld voor de badge voor een cadeau te krijgen met Orange thank you. 4 gb kunnen claimen. Direct zen de problemen begonnen en tegen de tijd dat die gb's op waren was het ntrlk weer normaal dus geen zak gehad aan die gb's suckt zwaar hard want weet ni of ik ng een badge zal halen 😪 dus geen cadeautjes meer.
Bij mij werkte alles goed en ik heb zelfs niets van storing gehad op mobiel internet , en geloof mij ik gebruik het veel ( Internet radio stream op werk ) .
Ik heb gisteren gedurende de ganse dag en avond mijn smartphone vruchteloos herstart.
Vanochtend nogmaals geprobeerd zonder resultaat.
Nog tips???
@Totem bedankt om dat hier te plaatsen,
het was net op de radio dat de providers deze gratis geven nu en er was veel meer
verkeer te lezen.
Fijn voor de mensen in miserie.