Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 12-04-18 11h10
Antwoorden: 1 antwoord
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Hallo,
Ik heb op mijn gsm heel traag mobiel internet. Ik heb al een nieuwe sim-kaart geporbeerd. Heb ondertussen ook een andere GSM maar ook dit helpt niet.
Ondertussen heb ik een Xaomi Note 4. Ik wou mijn instellingen eens nakijken maar tussen jullie lijst staat dit merk niet tussen.
Kunnen jullie mij verder helpen?
Alvast bedankt.
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Hallo,
Ik heb op mijn gsm heel traag mobiel internet. Ik heb al een nieuwe sim-kaart geporbeerd. Heb ondertussen ook een andere GSM maar ook dit helpt niet.
Ondertussen heb ik een Xaomi Note 4. Ik wou mijn instellingen eens nakijken maar tussen jullie lijst staat dit merk niet tussen.
Kunnen jullie mij verder helpen?
Alvast bedankt.
Ugh! @VdE
Een Xaomi Note 4 gebruikt Android dus je kan soort gelijke instellingen overnemen van een Samsung S6 of S7 voor de configuratie van je mobiele data netwerk.
Het belangrijkste is de menu vinden op je toestel waar je de APN instellingen kan aanpassen (dat zal je moeten "Googlen").
De configuratie van de parameters is exact dezelfde voor alle toestellen die Android als besturingssysteem gebruiken.
Hopelijk kom je er zo uit, anders raad ik je aan contact op te nemen met de klantendienst.
Totem
Hallo,
Ik heb op mijn gsm heel traag mobiel internet. Ik heb al een nieuwe sim-kaart geporbeerd. Heb ondertussen ook een andere GSM maar ook dit helpt niet.
Ondertussen heb ik een Xaomi Note 4. Ik wou mijn instellingen eens nakijken maar tussen jullie lijst staat dit merk niet tussen.
Kunnen jullie mij verder helpen?
Alvast bedankt.
Ugh! @VdE
Een Xaomi Note 4 gebruikt Android dus je kan soort gelijke instellingen overnemen van een Samsung S6 of S7 voor de configuratie van je mobiele data netwerk.
Het belangrijkste is de menu vinden op je toestel waar je de APN instellingen kan aanpassen (dat zal je moeten "Googlen").
De configuratie van de parameters is exact dezelfde voor alle toestellen die Android als besturingssysteem gebruiken.
Hopelijk kom je er zo uit, anders raad ik je aan contact op te nemen met de klantendienst.
Totem