Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 13-07-23 23h21
Antwoorden: 3 antwoorden
Afgelopen weekend herlaad ik in het buitenland mijn prepaidkaart met 15€ enkel data. Tot mijn verbazing stel ik vandaag vast data al op is. Blijkbaar heb ik afgelopen weekend 15€ belwaarde ontvangen met bonus 5GB data waardoor ik op het internet kon. Had sms ontvangen 15€ herladen.
Vandaag probeerde ik dus opnieuw 15€ of 8GB data aan te kopen en wederom krijg ik 15€ belwaarde en geen data!
Hierdoor heb ik nu 30€ belwaarde maar geen data!
Iemand een idee hoe dit kan gecorrigeerd worden? Hoe ik dit moet melden bij orange? 5000 nummer werkt niet vanuit het buitenland. Toch niet op mijn telefoon.
Telefoon waarop ik herlading uitvoeren dient enkel als wifihotspot. Toestel kan 4G maar voor rest niet veel meer waard. Voor laptop en tablet internet toegang.
Herlading van kaart kan ik enkel via een andere telefoon op het internet uitvoeren omdat banc contact app zelfs niet kan geinstaleerd worden.
Kun je eventueel iemand van je familie in het binnenland deze informatie en foto's doorsturen? Via WhatsApp? Dat is gratis op bepaalde wifi plaatsen. Dan kunnen hen de 5000 contact opnemen met de klantendienst en eventueel vragen dat ze met u contact opnemen? Maar ik zou opteren dat je familie, gezien je bc app op je gsm zit, dit mss kunt benoemen en ze een oplossing kunnen vinden hiervoor? Of een compensatie op z'n minst?
Waarschijnlijk is er in de computersysteem of settings iets als automatisch invullen ingeschakeld of alle passwords onthouden? Of gewoon een setting in je gsm waardoor het orange systeem iets als automatisch doet en dan niet wijzigt tenzij er gebeld wordt?
Een fout van de firma maar ik vermoed dat het daar aan kan liggen. Het zou niet mogen, maar mss moet je je familie in Belgïe als 1ste stap Orange laten contacteren en alles uitleggen.
Nadien compensatie vragen of terugzetting van je data?
Héél veel succes en laat ons aub op de hoogte houden hoe alles verliopt?
Mvg
Je neemt hiervoor best contact op met de klantendienst van orange, normaal kunnen zij dit wel recht zetten
> 5000 nummer werkt niet vanuit het buitenland. Toch niet op mijn telefoon.
Dit nr vanuit het buitenland: +32 2 745 95 00