Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 26-07-23 06h59
Antwoorden: 4 antwoorden
Ik kreeg een schorsing wegens te late betaling (volledig terecht)
ondertussen ben ik in een Orange shop langs geweest om domiciliëring in orde te brengen. Daar konden ze de schorsing niet ongedaan maken en ook niet zeggen hoe lang dit duurt.
iemand die me wel verder kan helpen? Ik probeerde meerdere malen te bellen naar 5000 maar ik krijg nooit iemand te pakken.
Normalieter zijn ze VERPLICHT de schorsing op te heffen als de betaling niet op tijd gebeurt is maar kun je iets meer info geven? In deceinkel kunnen ze niet in de IT kant dingen wijzigen want ze hebben de status niet maar 5000 wel.
Er zou een missing kunnen zijn, of een technisch probleem, een virus of een probleem zoals je zelf al had gezegd vanwege te late betaling. Mss te vaak gebeurt?
Ik heb even nagevraagd bij iemand die voor Orange gewerkt heeft en zolang de betaling niet in orde is wordt de schorsing niet opgehoffen.
Heb je nog bijkomende vragen stel ze maar, maar weet dat er telkens een extra bedrag toeslag bijkomt als er niet op tijd betaald wordt na de eerste waarschuwing.
Mvg
@LM92 ,
goedemiddag,
heeft dit antwoord je niet kunnen helpen?
Zo jawel, klik dan even op als oplossing accepteren op het
antwoord wat je heeft geholpen.
Zo moeten wij niet telkens alles opnieuw zoeken en lezen gaan.
Dank je.
@LM92 een goedemorgen,
ik heb niet dadelijk een antwoord dit vond ik wel.
https://www.orange.be/nl/hulp/mijn-facturen/te-laat-met-betalen
Doe eens als je kan een Messenger bericht via FB.
https://www.facebook.com/OrangeBelgium
Succes.