annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Hoe mobiel internet delen naar samsung tab A

Topic gestart op: 14-12-19 17h29

Antwoorden: 25 antwoorden

Febeferre
Gewaardeerd verkenner

Hoe mobiel internet delen naar samsung tab A

Hoe kan ik mijn internet delen met de tablet van de kindjes? Krijg het niet in orde.

Labels (1)
25 ANTWOORDEN 25
Febeferre
Gewaardeerd verkenner

• Samsung tab A nog geen half jaar oud
0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze

@Febeferre  schreef:
  • Samsung tab A nog geen half jaar oud

Dan zou het beveiligingsprotocol geen invloed mogen hebben, die kan dat allemaal aan.

Maar zoals ik hier een beetje hoger gelezen heb werkt het intussen. Heb je gewoon blijven proberen of heb je iets moeten aanpassen om tot een werkend resultaat te komen?

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Febeferre  ik heb ook zo een gelijkaardig probleem hoor. Als ik met de iphone een wifi hotspot maak gaat het vlekkeloos en kan ik dus surfen maar als ik de Huawei neem gaat het voor geen meter. Als u al de stappen hebt door lopen zoals @Cdt24801  heeft aangegeven zijn er niet veel wegen meer om te bewandelen. Mag ik vragen wat de beweeg reden is om toch die hotspot te willen maken ? 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Tomorrow is another day

0 pluimen
Febeferre
Gewaardeerd verkenner

Kids internet hebben op tablet

patrick2
Wijze
Wijze

@Febeferre  dan  ga ik misschien nu een domme vraag stellen , maar heeft u geen vast internet thuis ? Want dan  is het makkelijker natuurlijk. De reden kan ook zijn voor onderweg ja dan is deze optie ideaal dan heb ik niks gezegd. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Tomorrow is another day

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen