Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 14-12-19 17h29
Antwoorden: 25 antwoorden
Hoe kan ik mijn internet delen met de tablet van de kindjes? Krijg het niet in orde.
@Febeferre schreef:
- Samsung tab A nog geen half jaar oud
Dan zou het beveiligingsprotocol geen invloed mogen hebben, die kan dat allemaal aan.
Maar zoals ik hier een beetje hoger gelezen heb werkt het intussen. Heb je gewoon blijven proberen of heb je iets moeten aanpassen om tot een werkend resultaat te komen?
@Febeferre ik heb ook zo een gelijkaardig probleem hoor. Als ik met de iphone een wifi hotspot maak gaat het vlekkeloos en kan ik dus surfen maar als ik de Huawei neem gaat het voor geen meter. Als u al de stappen hebt door lopen zoals @Cdt24801 heeft aangegeven zijn er niet veel wegen meer om te bewandelen. Mag ik vragen wat de beweeg reden is om toch die hotspot te willen maken ?
Kids internet hebben op tablet
@Febeferre dan ga ik misschien nu een domme vraag stellen , maar heeft u geen vast internet thuis ? Want dan is het makkelijker natuurlijk. De reden kan ook zijn voor onderweg ja dan is deze optie ideaal dan heb ik niks gezegd.
Gebruiker | Aantal |
---|---|
5 | |
5 | |
2 | |
2 | |
1 |