annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Honderden smsjes van Orange (nummer: 8090)

Topic gestart op: 01-09-19 07h38

Antwoorden: 3 antwoorden

LouisVandaele
Aspirant verkenner

Honderden smsjes van Orange (nummer: 8090)

OPGELOST

Ik heb gisterenavond mijn 4 GB surfvolume mobiele data opgebruikt op mijn smartphone. Ik werd daarvan verwittigd via een sms van orange van het nummer 8090 met volgende tekst: 'Orange info: je hebt je inbegrepen surfvolume volledig verbruikt'.

Mijn probleem is dat ik die sms om de 5 minuten opnieuw ontvang. Ik heb sinds gisterenavond dus al meer dan 100 keer diezelfde sms ontvangen. Nochtans staat mijn 4G nu volledig uit en gebruik ik het niet meer. Het is zeer irritant om elke 5 minuten een sms te ontvangen.

Iemand die me kan helpen? Alvast bedankt.

Labels (1)
0 pluimen
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Anonymous
Niet van toepassing

Hallo,

 

Ik heb dit nog gezien resent dat er mensen waren die hier last van hadden , nu ik denk dat dit een bug was in hun systeem , normaal gebeurd dit nooit , ik heb resent mijn limiet van 20GB gehad en ik heb maar 1 smsje gekregen.

Nu wat kan helpen in zo een geval is je gsm uit zetten voor 10 min of je simkaart eens in ander toestel steken.

ps: ik ben zeker dat dit een bug zal geweest zijn in hun systeem en ondertussen al opgelost is 😉

 

Groetjes,

KJ

 

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 pluimen
3 ANTWOORDEN 3
Jokeriem
Rekruut scout

Hier sedert 17u vnvnd ook om de 2-3 minuten dat bericht. Tips al opgevolgd. Lukt niet

0 pluimen
Anonymous
Niet van toepassing

Hallo,

Best eens Orange aanspreken via Facebook of Twitter , men zal je zeker kunnen helpen.

 

Groetjes,

KJ

0 pluimen
Anonymous
Niet van toepassing

Hallo,

 

Ik heb dit nog gezien resent dat er mensen waren die hier last van hadden , nu ik denk dat dit een bug was in hun systeem , normaal gebeurd dit nooit , ik heb resent mijn limiet van 20GB gehad en ik heb maar 1 smsje gekregen.

Nu wat kan helpen in zo een geval is je gsm uit zetten voor 10 min of je simkaart eens in ander toestel steken.

ps: ik ben zeker dat dit een bug zal geweest zijn in hun systeem en ondertussen al opgelost is 😉

 

Groetjes,

KJ

 

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen