Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 01-09-19 07h38
Antwoorden: 3 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Ik heb gisterenavond mijn 4 GB surfvolume mobiele data opgebruikt op mijn smartphone. Ik werd daarvan verwittigd via een sms van orange van het nummer 8090 met volgende tekst: 'Orange info: je hebt je inbegrepen surfvolume volledig verbruikt'.
Mijn probleem is dat ik die sms om de 5 minuten opnieuw ontvang. Ik heb sinds gisterenavond dus al meer dan 100 keer diezelfde sms ontvangen. Nochtans staat mijn 4G nu volledig uit en gebruik ik het niet meer. Het is zeer irritant om elke 5 minuten een sms te ontvangen.
Iemand die me kan helpen? Alvast bedankt.
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Hallo,
Ik heb dit nog gezien resent dat er mensen waren die hier last van hadden , nu ik denk dat dit een bug was in hun systeem , normaal gebeurd dit nooit , ik heb resent mijn limiet van 20GB gehad en ik heb maar 1 smsje gekregen.
Nu wat kan helpen in zo een geval is je gsm uit zetten voor 10 min of je simkaart eens in ander toestel steken.
ps: ik ben zeker dat dit een bug zal geweest zijn in hun systeem en ondertussen al opgelost is 😉
Groetjes,
KJ
Hier sedert 17u vnvnd ook om de 2-3 minuten dat bericht. Tips al opgevolgd. Lukt niet
Hallo,
Best eens Orange aanspreken via Facebook of Twitter , men zal je zeker kunnen helpen.
Groetjes,
KJ
Hallo,
Ik heb dit nog gezien resent dat er mensen waren die hier last van hadden , nu ik denk dat dit een bug was in hun systeem , normaal gebeurd dit nooit , ik heb resent mijn limiet van 20GB gehad en ik heb maar 1 smsje gekregen.
Nu wat kan helpen in zo een geval is je gsm uit zetten voor 10 min of je simkaart eens in ander toestel steken.
ps: ik ben zeker dat dit een bug zal geweest zijn in hun systeem en ondertussen al opgelost is 😉
Groetjes,
KJ
Gebruiker | Aantal |
---|---|
5 | |
5 | |
2 | |
2 | |
1 |