Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 04-09-18 15h49
Antwoorden: 7 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Beste,
Meermaals probeerde ik Orange te contacteren maar ik heb nog geen antwoord gehad dus ik zal mijn bericht ook hier in het forum plaatsten in de hoop op een snelle hulp.
Enkele weken geleden heb ik met Orange contact gehad over een fout met betrekking tot het dataroamen in het buitenland.
Ik ben net een nieuwe klant bij Orange onder het Arend abonnement.
Ik kreeg een melding, toen ik in Zuid-Afrika was, dat mijn buitenlandse roaminglimiet was bereikt hoewel ik dit specifiek had uitgezet en enkel over de wifi verbinding maakte.
Er werd me toen verteld om best opnieuw met Orange contact op te nemen als mijn factuur binnen is.
Nu heb ik mijn factuur gekregen en dit bedraagt €100. U begrijpt dat ik enkel mijn abonnementskosten van €40 (Arend) overschrijf?
Aangezien ik geen boete wil krijgen voor laattijdige betaling, hoop ik op een spoedig antwoord.
Alvast bedankt voor uw begrip.
Met vriendelijke groeten,
Charlotte Foubert
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Beste Charlotte,
Dat is inderdaad een heel onaangename situatie. Hier op het forum kunnen we daar helaas weinig aan doen, maar je hebt wel gelijk om alle mogelijke kanalen te gebruiken om de aandacht van Orange hier op te vestigen.
In ieder geval duim ik met u mee dat het snel opgelost geraakt
Misschien de aandacht van @CandiceV of @TomN hier even op vestigen door hen te mentionen ... Als Orange medewerkers weten zij het beste hoe of naar waar ze deze info/vraag kunnen verder leiden.
Beste Charlotte,
Dat is inderdaad een heel onaangename situatie. Hier op het forum kunnen we daar helaas weinig aan doen, maar je hebt wel gelijk om alle mogelijke kanalen te gebruiken om de aandacht van Orange hier op te vestigen.
In ieder geval duim ik met u mee dat het snel opgelost geraakt
Misschien de aandacht van @CandiceV of @TomN hier even op vestigen door hen te mentionen ... Als Orange medewerkers weten zij het beste hoe of naar waar ze deze info/vraag kunnen verder leiden.
Inderdaad, heel vervelend.
Ik heb ondertussen nog steeds Orange niet kunnen bereiken dus heb de factuur van €100 betaald zodat ik geen extra problemen krijg. Ik hoop echter nog steeds op een reactie van Orange en hopelijk een bijhorende terugbetaling.
@TomN Bedankt voor het antwoord.
Ik hoop het. Niet gemakkelijk om Orange aan de lijn te krijgen.
Ik heb de dataroaming inderdaad vooraf in België afgezet dus weet niet hoe die al dan niet zou moeten zijn aangesprongen. Ik hoop dat dit dus spoedig kan worden nagekeken maar ondertussen is er al een week voorbij.
Die limiet steeds tijdelijk aanpassen kan ik volgende keer dan ook proberen.