Tarieven en verbruik
Heb je een vraag over je verbruik? Hulp nodig om een Orange abonnement aan te schaffen? Dan ben jij op de juiste plek op Tribe!
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Highlighted
Rekruut scout

Mobiele data verdwenen

OPGELOST

Wanneer ik mijn surfvolume controleer op de MyOrange-app, zie ik dat ik nog 3,37 GB surfvolume heb. Echter, wanner ik mijn mobiele data aanzet, komt er een melding dat ik mij moet 'inloggen bij netwerk Orange B'. Dit brengt mij naar een pagina 'Internetverbinding geblokkeerd'. Waarna ik MBs kan kopen om verder te kunnen surfen, ook al heb ik nog 3,37 GB over?

Kan iemand me helpen?

Met vriendelijke groeten

Benoit

Labels (2)
5 ANTWOORDEN 5
Highlighted
Leidende sjamaan

De vraag om in te loggen krijg ik alleen als ik WiFi aanzet buitenhuis, nooit met mobiele data via 4G. Zou het kunnen dat je beide door elkaar haalt? Het gaat hier dus ook om twee verschillende surfkredieten, eentje van uw internet abonnement (WiFi en PC thuis) en eentje van uw gsm abonnement (4G).

Leuze van de dag |    Herinner je gisteren, droom van morgen, maar leef vandaag! 
    Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren  
Tomorrow is another day
Highlighted
Grote Wijze
Grote Wijze

Wanneer ik mijn surfvolume controleer op de MyOrange-app, zie ik dat ik nog 3,37 GB surfvolume heb. Echter, wanner ik mijn mobiele data aanzet, komt er een melding dat ik mij moet 'inloggen bij netwerk Orange B'. Dit brengt mij naar een pagina 'Internetverbinding geblokkeerd'. Waarna ik MBs kan kopen om verder te kunnen surfen, ook al heb ik nog 3,37 GB over?

Kan iemand me helpen?

Met vriendelijke groeten

Benoit

Ugh! @BenoitLuyts

Als het probleem blijft aanhouden stel ik voor dat je contact opneemt met de klantendienst. Andere klanten gaan je moeilijk te woord kunnen staan met dit specifiek voorval.

Totem

Highlighted
Gewaardeerd verkenner

Ik heb hetzelfde probleem ook voor pff 

Highlighted
Gewaardeerd verkenner

Bedankt voor het advies!

Highlighted
Community Manager
Community Manager

Bedankt voor het advies!

Hallo @Zakaria,

Welkom op tribe ! Vergeet niet je mede tribers te mentionneren door een @ voor zijn tribe-pseudo te plaatsen.

Zo krijgt hij de notificatie, hiermee wordt het ook duidelijker voor alle tribers.

Groetjes,

Nelson 

Leden met de meeste pluimen