annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Maken jullie allemaal gebruik van de4GB gratis??

Topic gestart op: 20-05-20 19h21

Antwoorden: 29 antwoorden

Arthurzwoferink
Aspirant verkenner

Maken jullie allemaal gebruik van de4GB gratis??

 
Labels (1)
29 ANTWOORDEN 29
Davyc
Ervaren verkenner

Nee, er stond bij mij nog een ander cadeau gereed en heb dat genomen. Was een abo op hln, de morgen of de humo voor een aantal weken. Heb genoeg data in mijn bundel.

Cdt24801
Wijze
Wijze


@Davyc  schreef:

Nee, er stond bij mij nog een ander cadeau gereed en heb dat genomen. Was een abo op hln, de morgen of de humo voor een aantal weken. Heb genoeg data in mijn bundel.


Ik vermoed dat TS doelde op de GB die we kado gekregen hebben in het kader van de corona crisis. Dat staat los van de klassieke cadeautjes.

Ik kan me natuurlijk vergissen. Maar ik heb wel in die zin geantwoord.

 

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


patrick2
Wijze
Wijze

@Arthurzwoferink  ik heb ze wel maar maak er ook niet veel gebruik van. Ik gebruik zelden tot nooit data als ik een verbruik heb van 2 GB per maand is dat veel . Zelden zit ik aan de 1GB maar goed een cadeau is mooi meegenomen en dus een gegeven paard moet je niet ......

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Josette
Wijze
Wijze

Goedemorgen,

op dit moment niet als we weg zijn met de motorhome wel dus

als er géén wifi voorhanden is.

Dus zou ik ze graag kunnen opsparen voor later gebruik of cadeau geven aan een ander.

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Cdt24801
Wijze
Wijze

@Arthurzwoferink 

Ik heb 5 GB gratis. En neen, ik gebruik ze niet. Of toch wel, die gratis data worden eerst aangesproken, het is pas als ze op zijn dat mijn eigen data aangesproken worden. Maar dat is dus nooit het geval.

Samengevat ik heb momenteel dus 5 GB + 5 GB en ik verbruik er nog niet één ....

Zou ze graag weggeven aan wie ze nodig heeft. Wie er iets kan op vinden om dat mogelijk te maken, be my guest ...

 

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen