Mobiel internet
Informatie nodig over mobiel internet? Wil je meer weten over mobiele data? In deze rubriek vind je je antwoorden!
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Highlighted
Aspirant verkenner

Maken jullie allemaal gebruik van de4GB gratis??

Labels (1)
29 ANTWOORDEN 29
Highlighted
Ervaren verkenner

Thanks for the reply brother.yesterday i got one badge activated.how long will it take to activate others?i hope i have completed 2 missions.

Highlighted
Leidende sjamaan

@Chathura84  when you look in you're My Orange app en than see for you're badges than you can see how many missions you have to do. We don't no how long it takes to get you're badge. Thats a question we have seen many times but we don't no the answer. 

Patrick2 |    De eenvoudigste oplossing is vaak de beste! 
    Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Highlighted
Gewaardeerd verkenner

De 5 gb extra door corona is wel welkom, de 4 gb die ik extra kon krijgen heb ik niet genomen.

Wel de actie van Humo [maar hun 6 weken gratis klopt niet, je krijgt 2 weken van Orange en dan moet je zelf de 4 weken via de Humo zelf afsluiten]

Highlighted
Ervaren verkenner

Ik vond de gratis 4GB een beetje nutteloos momenteel. We zitten veel thuis en maken dus gebruik van WiFi ipv mobiele data.

Achja al bij al is het leuk van Orange om hun klanten iets gratis te geven 🙂

Highlighted
Leidende sjamaan

@StefanMsk  eigenlijk is Orange ook de enige provider die een cadeau geeft aan zijn klanten. En ik heb het dus even niet over de Corona tijden want daar doet elke provider erg zijn best mee eerlijk is eerlijk. Maar zo tussen door krijg je nog eens iets , bij Proximus kon dat vroeger door punten te sparen maar die zijn ervan af gestapt en Telenet ja die vraagt elke maand aan de klant een cadeau , de factuur. 

Highlighted
Ervaren verkenner

Inderdaad man! Ik vind de Orange thankyou top en denk dat veel mensen het appreciëren. Een extra voordeel voor mij: ik maak enkel gebruik van data (ik bel ook via FaceTime/Whatsapp). De €15 die ik maandelijks spendeer aan een Tempo giga herlaadkaart laad ik iedere maand op mijn PlayStation tegoed waar ik mijn spellen mee koop 😁 dus echt Win-Win voor mij. 

Highlighted
Gewaardeerd verkenner

Hier ook 4+4, als ik ze krijg, laat ik mijn 4G veel vlugger aanstaan. Minder kopzorgen daar mijn verbruik rond de 3 à 4Gb ligt

Highlighted
Ervaren verkenner

I got my gifts yesterday bro..got 2 offers..  🙂

Highlighted
Aspirant verkenner

Ja ik maak er gebruik van 

Highlighted
Leidende sjamaan

@Sharyn  zie dat je ook nieuw bent hier. Welkom !!! 

Geniet ook van je extra verkregen data. 

Leden met de meeste pluimen