annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Maken jullie allemaal gebruik van de4GB gratis??

Topic gestart op: 20-05-20 19h21

Antwoorden: 29 antwoorden

Arthurzwoferink
Aspirant verkenner

Maken jullie allemaal gebruik van de4GB gratis??

 
Labels (1)
29 ANTWOORDEN 29
StefanMsk
Ervaren verkenner

Ik vond de gratis 4GB een beetje nutteloos momenteel. We zitten veel thuis en maken dus gebruik van WiFi ipv mobiele data.

Achja al bij al is het leuk van Orange om hun klanten iets gratis te geven 🙂

patrick2
Wijze
Wijze

@StefanMsk  eigenlijk is Orange ook de enige provider die een cadeau geeft aan zijn klanten. En ik heb het dus even niet over de Corona tijden want daar doet elke provider erg zijn best mee eerlijk is eerlijk. Maar zo tussen door krijg je nog eens iets , bij Proximus kon dat vroeger door punten te sparen maar die zijn ervan af gestapt en Telenet ja die vraagt elke maand aan de klant een cadeau , de factuur. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


StefanMsk
Ervaren verkenner

Inderdaad man! Ik vind de Orange thankyou top en denk dat veel mensen het appreciëren. Een extra voordeel voor mij: ik maak enkel gebruik van data (ik bel ook via FaceTime/Whatsapp). De €15 die ik maandelijks spendeer aan een Tempo giga herlaadkaart laad ik iedere maand op mijn PlayStation tegoed waar ik mijn spellen mee koop 😁 dus echt Win-Win voor mij. 

Steef
Gewaardeerd verkenner

De gratis data vind ik altijd een leuk cadeau. Als Tempo Giga klant kan ik zo weer 1 maand verder. Top cadeau!

Cdt24801
Wijze
Wijze

Toch altijd fijn van te lezen dat er iemand nut en plezier van heeft 😁

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen