Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 09-11-19 11h01
Antwoorden: 68 antwoorden
Is er een vernieuwing in het Cheetah abonnement?
Sinds vandaag opééns 15gb aan surfvolume gekregen.
Hallo,
Inderdaad het is aangepast , wel tof voor de mensen die Cheetah hebben , nu zeer jammer dat Arend geen update heeft gekregen , aagja afwachten zeker?
Groetjes,
KJ
@Anonymous schreef:
Hallo,
Inderdaad het is aangepast , wel tof voor de mensen die Cheetah hebben , nu zeer jammer dat Arend geen update heeft gekregen , aagja afwachten zeker?
Groetjes,
KJ
Zou dat er komen? Dan zitten ze wel in het vaarwater van Arend ... Tenzij dat het "onbeperkt" surfen ook opgetrokken wordt van 20 Gb naar iets (veel?) meer ...
@ allen
Moest ik Cheetah nemen in mijn Love pakket, dan zou ik in theorie 15gb + 15gb hebben?
Dat is dan meer dan Arend, want die is maar tot 20gb onbeperkt.
@Anonymous schreef:
@ allen
Moest ik Cheetah nemen in mijn Love pakket, dan zou ik in theorie 15gb + 15gb hebben?
Dat is dan meer dan Arend, want die is maar tot 20gb onbeperkt.
Ja dat klopt, voor zover wij dat kunnen nagaan natuurlijk. Maar volgens de huidige regels is dat correct.
Ik vermoed daarom dat dit ofwel verminderd zal worden ofwel dat Arend ook een upgrade krijgt (het "onbeperkt" dan welteverstaan)
Gebruiker | Aantal |
---|---|
7 | |
4 | |
4 | |
1 | |
1 |