Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 11-03-19 15h58
Antwoorden: 7 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Ik heb thuis een flybox@home modem met abonnement (20 euro) en zou een tweede flybox modem willen kopen om te gebruiken in ons (Belgisch) buitenverblijf. Kan deze op hetzelfde abonnement gebruikt worden? Koop ik dan een nieuwe flybox en simkaart aan? Wat is de prijs hiervan?
Opgelost! Ga naar de oplossing.
@Italia u kan perfect een twee flybox aankopen met simkaart. De flybox met simkaart kan u zelfs dacht ik ook mee nemen naar uw buitenverblijf deze zijn niet op adres geregistreerd. Meenemen is natuurlijk de goedkoopste oplossing maar ene erbij aankopen kan ook een optie zijn.
Neem gewoon je Flybox mee naar je buitenverblijf? Enkel een stopcontact nodig:)
@Italia u kan perfect een twee flybox aankopen met simkaart. De flybox met simkaart kan u zelfs dacht ik ook mee nemen naar uw buitenverblijf deze zijn niet op adres geregistreerd. Meenemen is natuurlijk de goedkoopste oplossing maar ene erbij aankopen kan ook een optie zijn.
Hoe kan ik het verbruik van beide modems dan in mijn klantenzone overzicht terugzien? Momenteel kan ik er maar 1 zien terwijl ik twee modems heb.
Hoe kan ik het verbruik van beide modems dan in mijn klantenzone overzicht terugzien? Momenteel kan ik er maar 1 zien terwijl ik twee modems heb.
Ugh @DannyB,
Wat @patrick2 zegt is correct, maar als je twee flybox op dezelfde klantencode zijn zal je beide in je klantenzone kunnen zien. Je kan dus beide flybox op een klantencode samenzetten via deze link.
Totem's zonnegroeten,
Totem
Gebruiker | Aantal |
---|---|
7 | |
4 | |
4 | |
1 | |
1 |