annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Mobiel netwerk op de jeugdbeweging

Topic gestart op: 07-10-20 17h49

Antwoorden: 12 antwoorden

Femkeverstuyft
Aspirant verkenner

Mobiel netwerk op de jeugdbeweging

Hallo!

Ik ben leidster bij een jeugdbeweging. Wij hebben geen internet in onze lokalen maar zoeken wel een alternatief. We zouden per jaar, een maand mobiel netwerk in onze lokalen willen. Ik las iets over de flybox, is dit het beste alternatief? 

Alvast bedankt voor de hulp!

Labels (1)
0 pluimen
12 ANTWOORDEN 12
Josette
Wijze
Wijze

@Femkeverstuyft  goedemorgen,

maar dan zeker opletten dat waar je kampplaats ligt niet

 dicht bij een grensovergang ligt anders krijg je nog eens extra kosten erbij.

Belgïe rekent roaming kosten en om deze te vermijden.

Als je naar het buitenland gaat en extra kosten wil vermijden, is het best de roaming uit te zetten voor je vertrekt (dus in België nog) als je niet zinnens bent er gebruik van te maken.

Als je toch wat wil kunnen surfen via data of bellen kan je het bedrag voor buiten bundel verbruik in roaming op 0 Euro of een ander bedrag zetten via je klantenzone of via de MyOrange App om verrassingen te vermijden.

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
0 pluimen
digiboy40
Leidende verkenner

De Flybox werkt niet in het buitenland volgens Orange dus geen bijkomende kosten.

0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze

@digiboy40 

Uw post is uiteraard goed bedoeld maar:

  • Deze thread is reeds twee jaar oud ...
  • TS heeft slechts twee posts gemaakt, kous is af
  • Het ging niet om internet in het het buitenland, ze wilde in de bestaande lokalen van de jeugdbeweging gedurende een maand internet hebben om het kamp voor te bereiden, er was dus geen behoefte om internet in het buitenland hebben.
Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze

@Surfer 

Aan uw eerste optie heb ik ook gedacht, maar ik heb die achterwege gelaten omdat de GB dan wel heel  rap opgebruikt gaan zijn. Zelfs een GO Unlimited heeft zo zijn limieten ..

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Leden met de meeste pluimen