Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 07-10-20 17h49
Antwoorden: 12 antwoorden
Hallo!
Ik ben leidster bij een jeugdbeweging. Wij hebben geen internet in onze lokalen maar zoeken wel een alternatief. We zouden per jaar, een maand mobiel netwerk in onze lokalen willen. Ik las iets over de flybox, is dit het beste alternatief?
Alvast bedankt voor de hulp!
@Femkeverstuyft goedemorgen,
maar dan zeker opletten dat waar je kampplaats ligt niet
dicht bij een grensovergang ligt anders krijg je nog eens extra kosten erbij.
Belgïe rekent roaming kosten en om deze te vermijden.
Als je naar het buitenland gaat en extra kosten wil vermijden, is het best de roaming uit te zetten voor je vertrekt (dus in België nog) als je niet zinnens bent er gebruik van te maken.
Als je toch wat wil kunnen surfen via data of bellen kan je het bedrag voor buiten bundel verbruik in roaming op 0 Euro of een ander bedrag zetten via je klantenzone of via de MyOrange App om verrassingen te vermijden.
De Flybox werkt niet in het buitenland volgens Orange dus geen bijkomende kosten.
Uw post is uiteraard goed bedoeld maar:
Aan uw eerste optie heb ik ook gedacht, maar ik heb die achterwege gelaten omdat de GB dan wel heel rap opgebruikt gaan zijn. Zelfs een GO Unlimited heeft zo zijn limieten ..
Gebruiker | Aantal |
---|---|
7 | |
4 | |
4 | |
1 | |
1 |