annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Mobiel Internet Buiten Abonnement - technisch probleem

Topic gestart op: 10-11-21 17h18

Antwoorden: 2 antwoorden

MC77
Aspirant verkenner

Mobiel Internet Buiten Abonnement - technisch probleem

Sinds Orange zijn limieten heeft aangepast kan ik niet meer buiten mijn abonnement surfen. Er zijn al reeds 3 dossiers opgestart op mijn naam.

Het gaat over volgend probleem;

Zodra mijn 15GB opgebruikt is, krijg ik dagelijks berichten als €20,00 - €50,00 - €200,00 buiten abonnement te zitten door mijn 'verneemt' internet gebruik. Alleen is er geen sprake van internet gebruik buiten abonnement. Ik kan ook niet buiten abb. surfen aangezien er telkens een block zit. Ik heb de afgelopen 4 maanden dus nooit meer als €30,00 betaald ookal krijg ik berichten.

Al 4maanden zit ik met hetzelfde probleem, ik contacteer telkens Orange, er wordt mij altijd gezegd dat het limiet zal verhogen, dat ik 4uur moet wachten en telkens moet ik mijn verhaal opnieuw uitleggen.

Ik bent niet geïnteresseerd in een abb. van €40,00 per maand. Ik wil op mijn huidig abb. blijven van €30,00 per maand. Ik wil gewoon soms, als het nodig zou zijn, over mijn abb. zitten. De limieten aanpassen helpt niet. Op de App zie ik ook gewoon dat ik niet buiten mijn abb. zit, maar ik blijf berichten ontvangen. Ik ben ook nog nooit gecontacteerd geweest door de technische dienst ookal blijven ze mij dat beloven. Alle dossiers worden direct afgesloten zonder ooit contact op te nemen. 

Ik ben daarom genoodzaakt bij noodgevallen €10,00 extra te betalen door een technische fout van Orange uit. Ik raak ongeduldig en wil graag een oplossing.

Labels (3)
2 ANTWOORDEN 2
Josette
Wijze
Wijze

@MC77  goedenavond,

neem eens contact op met FB- Messenger. 

https://www.facebook.com/OrangeBelgium

Tagnieuw.jpg

 

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
MC77
Aspirant verkenner

Bedankt voor de tip Josette, maar helaas heb ik geen messenger of Facebook. 
Na 5 jaar en tal van telefoons om het op te lossen ben ik het beu. Ik ga overstappen. Toch bedankt voor je hulp. 

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen