annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Mobiel internet down & Orange onbereikbaar

Topic gestart op: 13-09-23 09h14

Antwoorden: 13 antwoorden

vvmuylde
Aspirant verkenner

Mobiel internet down & Orange onbereikbaar

OPGELOST

Gisteren ging het up en down, maar vandaag ligt mijn mobiel internet gewoon uit. Orange is telefonisch onbereikbaar, ik krijg gewoon als melding “Oproep mislukt” terwijl bellen naar normale nummers nog lukt. 
Heeft er iemand meer informatie of een oplossing? 
Thanks!

Labels (1)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Josette
Wijze
Wijze

Berichtje van Orange. https://www.facebook.com/OrangeBelgium 🟧 Orange-info 🟧 Gisterenavond of deze ochtend heb je misschien storingen ondervonden bij het gebruik van je mobiele data. Intussen is het incident opgelost. Ondervind je nog problemen? Herstart dan even je smartphone of schakel je vliegtuigmodus in en uit.
Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

13 ANTWOORDEN 13
Sven_Rons
Aspirant verkenner

Er is wel degelijk gecommuniceerd dat ze een storing ondervinden op het vast en mobiel internet, misschien niet op de bronnen waarvan u gebruikt maakt, maar is wel degelijk communicatie.

En ik denk dat hun prioriteit ligt bij het oplossen van het probleem, wat ik begrijp.

MarcoP
Aspirant verkenner

Ok... toon dan waar of hoe?

Ik vind niets terug, zelfs geen info over de netwerkstatus van orange.

jomme1000
Ervaren verkenner

Er is geen communicatie.

1. Gisterenavond na 22u. kon ik nog bellen  met de 5000 nr maar waren de kantoren gesloten. Deze ochtend hebben ze simpelweg hun 5000 nr. tijdelijk afgesloten.

2. Via de app, op een netwerk van een meer betrouwbare provider, kan je onder technische hulp de link naar 'Internet' niet aanklikken. De andere; GSM, Vast en TV wel. Daar naar gebeld en kreeg ik een ludieke reactie dat er een zware storm geweest was. Waar weet ik nog altijd niet. Bij het KMI weten ze evenmin van iets. Het probleem zou 24 tot 48u. duren. Zelfs in de begindagen van inbelverbindingen nog nooit zoiets meegemaakt. 

3. Telefonie en SMS werkt wel. Dus ik had op zijn minst een sms-bericht verwacht met de problemen en de te verwachten duur v.d. problemen.

Een compensatie is op zijn plaats. Orange is een Frans mega-bedrijf met dikke reserves.  

0 pluimen
vvmuylde
Aspirant verkenner

Die uitleg van die zware storm ook gekregen toen ik dan uiteindelijk even ben binnengeraakt (lijn werd verbroken midden in het gesprek). Heb 3 keer gevraagd waar er dan wel een storm geweest is, want dat dat het eerste is wat ik hoor van een zware storm gisterenavond, maar die vraag werd straal genegeerd. 

Nadien toch terug binnen geraakt, andere medewerker aan de lijn gehad dat er helemaal geen storm geweest is en dat er gewoon een technisch issue geweest is met grote impact. Intussen zou het opgelost zijn, dus gewoon even vliegtuigstand op en af zetten en ‘t zou in orde moeten zijn. 

0 pluimen
Sven_Rons
Aspirant verkenner

Er is wel communicatie, maar ik denk dat je iets harder moet zoeken.
Kom nu niet zeggen dat je HLN hebt liggen af surfen.

En doe relax man, dat is nu eenmaal techniek dat kan soms is mis lopen.
Doe gij ook zo tegen u garagist als ge in pan valt?

Hun prioriteit ligt op het oplossen van het probleem en ze kunnen heel technisch tegen u lopen doen tot ge er scheel van gaat kijken dan schiet ge er nog niets mee op.

Dus ga relax in u zetel zitten en pak er ff een goed boek bij, komt heus wel in orde ze.
ge gaat niets gemist hebben op u facebook.

Leden met de meeste pluimen