annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Extra Surfvolume verbruikt niet na start nieuwe maand

Topic gestart op: 18-09-23 17h21

Antwoorden: 4 antwoorden

Kim7
Gewaardeerd verkenner

Extra Surfvolume verbruikt niet na start nieuwe maand

OPGELOST

Een vraag: eind aug.kocht ik extra surfvolume aan (5gb) vermits ik niet meer genoeg had. De maand werd afgesloten op 8/09. Wat blijkt nu, mijn extra surfvolume verbruikt nu niet meer want ze nemen eerst mijn nieuwe surfvolume van de nieuwe maand... Dan heb ik toch €10 betaald voor niets want tegen dat deze maand om is is mijn extra volume vervallen èn is mijn data ook op. Is dit normaal? Ik zou toch denken dat er eerst het aangekochte volume wordt opgebruikt...

Labels (1)
0 pluimen
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Gregory
Wijze
Wijze

Ja, @Kim7 

Je kunt 1 maal per facturatie cyclus veranderen

Het is geen nieuw abonnement, enkel een verandering

Als je hoger gaat betaal je pro rata temporis (= nu tot einde cyclus) het verschil

Dit zie je op de factuur, evenals de volledige volgende cyclus want je betaalt altijd een cyclus vooruit.

Als je terug lager gaat wordt het teveel aangerekend terug afgetrokken

 

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

4 ANTWOORDEN 4
Josette
Wijze
Wijze

@Kim7 een goedenavond,

heeft het antwoord van @Gregory je geholpen? Dan

mag je die als oplossing aanvinken.

En deze krijg je ook.

 

Tag2023.jpg

 

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Gregory
Wijze
Wijze

Ja, @Kim7 zit zo in mekaar.  Maar wat maakt het uit ?  Op het einde van de maandcyclus is het resterende deel van je 4 GB abonnement ook weg.  En die extra  5 GB zijn na 40 dagen weg

Soms is het beter van je abonnement in  My Orange te verhogen naar een Go plus als je denkt van meer data nodig te hebben.  De volgende maand verzet je dit dan terug naar Go Light

Kim7
Gewaardeerd verkenner

 @Gregory Kun je dan zomaar telkens wisselen van go plus naar go Light? Zonder dat je vb 3 maand een abbo moet nemen...

0 pluimen
Gregory
Wijze
Wijze

Ja, @Kim7 

Je kunt 1 maal per facturatie cyclus veranderen

Het is geen nieuw abonnement, enkel een verandering

Als je hoger gaat betaal je pro rata temporis (= nu tot einde cyclus) het verschil

Dit zie je op de factuur, evenals de volledige volgende cyclus want je betaalt altijd een cyclus vooruit.

Als je terug lager gaat wordt het teveel aangerekend terug afgetrokken

 

Leden met de meeste pluimen