Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 13-09-23 09h14
Antwoorden: 13 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Gisteren ging het up en down, maar vandaag ligt mijn mobiel internet gewoon uit. Orange is telefonisch onbereikbaar, ik krijg gewoon als melding “Oproep mislukt” terwijl bellen naar normale nummers nog lukt.
Heeft er iemand meer informatie of een oplossing?
Thanks!
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Ik hoop dat je niet betaald wordt door Orange om dit soort complete onzin te schrijven. Je lijkt precies meer te weten. Ik hoef HLN niet 'af te surfen' om te weten wat er misloopt bij Orange. Ze kunnen op zijn minst een sms sturen, want dat werkt duidelijk wel. En ze mogen gerust technisch tegen me doen. Misschien kan ik ze een handje helpen. Want 48u. om dit opgelost te krijgen is belachelijk lang, tenzij er een aardbeving of effectief een storm was. Dan zou ik het kunnen begrijpen.
Er speel hier iets heel anders. Afrikaanse toestanden.
2 dagen geen internet, is 2 dagen minder internet betalen. Dan pas ga ik begrip tonen. Het is verdorie een miljardenfirma.
Ik wil ff melden dat ik niet betaald word door Orange.
Ik hoor dagelijks mensen als u die denken dat ze technisch mee zijn, wij laten deze mensen meestal in hun idee dat ze het begrijpen, maar het is niet omdat je hier en daar een term kent dat ge technisch mee zijt hoor.
Maar als jij dan zo technisch sterk bent, waar lag het probleem volgens u???
Je begrijp het niet goed. Wacht ik zal het nog even duiden en me aanpassen aan je intelligentieniveau. Ik heb het over duidelijke communicatie. Als burgerlijk ingenieur elektronica specialisatie telecommunicatie weet ik maar al te goed dat er problemen kunnen opdoemen. Met de sms-communicatie waren er geen problemen, en men kon toen op zijn minst een sms bericht gestuurd hebben dat er iets fout was. Ook op de website was er niets te zien. Dit helpt enorm in de klanttevredenheid.
Ik denk dat dit net het probleem is bij veel telecombedrijven, Orange in het bijzonder. De helpdesk en Orange-shops wordt bemand door het soort mensen die u omschrijft als ze hebben ergens een term gooien waaien en denken dat ze technisch mee zijn.
Het is net wat mij, als ware techneut, stelselmatig en eindeloos irriteert, omdat die mensen, zonder dat ze het wel beseffen, na enkele mintuten pijnlijk door de mand vallen.
Denk dat jij wat onzin post, @jomme1000
Gebruiker | Aantal |
---|---|
6 | |
3 | |
2 | |
2 | |
1 |