annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Mobiel internet limiet buiten abonnement

Topic gestart op: 10-12-20 18h23

Antwoorden: 12 antwoorden

Bart3
Gewaardeerd verkenner

Mobiel internet limiet buiten abonnement

OPGELOST

Beste mede gebruikers, een vraag. Ik ben laatst van abo veranderd, ben nu naar go plus gegaan een paar maanden terug. 
nu is mijn vraag, vroeger kon ik opgeven dat mijn Max kosten bijv 10 euro konden zijn buiten de abo kosten bij overschrijding van het aantal mb’s. 
bij mijn abonnement go plus nu staat de waarde op Max 300euro voor mobiel internet buiten abonnement. Hoe kan ik dit verlagen naar zeg bijvoorbeeld ook Max 10 euro per maand en dat dit dan automatisch geblokkeerd wordt? 

mvg Bart 

Labels (2)
3 GEACCEPTEERDE OPLOSSINGEN
patrick2
Wijze
Wijze

@Bart3  het juist die optie die schuifbalk die je moet verplaatsen. Die is voor de beide in te stellen er is dus maar 1 schuifbalk. Alles is veranderd sinds de Go tarieven en de nieuwe klantenzone. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

patrick2
Wijze
Wijze

@Bart3  inderdaad 1 schuifbalk voor de twee te regelen. 

Ik had dat in het begin ook op mijn tweede nummer. Dat is een Go Light en in de app stond ik ook op € 300 en in de browser versie op de pc op € 10 omdat ik het aangepast had. Je hebt goed gehandeld want ik heb toen ook eerst in de app alles aangepast naar € 10 om zeker te zijn dat het toch geen onaangename verrassing wordt. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

patrick2
Wijze
Wijze

@Bart3  kijk over een paar dagen nog eens dan zal je zien dat het zeker is aangepast. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

12 ANTWOORDEN 12
patrick2
Wijze
Wijze

@Bart3  een beetje afhankelijk van wanneer je deze wijziging hebt gedaan zal je My orange app en de klantenzone ook nog aangepast dienen te worden. Eens deze aanpassing gedaan is kan je makkelijk je limiet buiten abonnement aanpassen. De aanpassing van de My Orange app en de klantenzone gebeurt automatisch. 

In de volgende stappen kan je het aanpassen:

* login op je klantenzone

* kies tarief en opties

* kies opties beheren

* met de schuifregelaar kan je dan je bedrag aanpassen. 

* kies bedrag aanpassen 

 

patrick2_0-1607621293653.pngpatrick2_1-1607621352619.pngpatrick2_2-1607621404605.png

Aan de hand van de screenshots kan je wat mee volgen of je in de juiste vensters zit voor de aanpassing. Er staat wel Travel Data Control maar dat is goed daarmee zorg je er dus voor dat als je het gekozen bedrag bereikt je mobiele data ook volledig stopt. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Cdt24801
Wijze
Wijze

@Bart3 

Even aanvullen: je kan op twee plaatsen uw limiet instellen.  Travel Data control is enkel voor gebruik in het buitenland.

Screenshot_2020-12-10 Tarief opties.png

Screenshot_2020-12-10 Selfcare.png

Screenshot_2020-12-10 Selfcare(1).png

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Cdt24801
Wijze
Wijze

Ik zie dat Patrick net hetzelfde aan het doen was terwijl ik mijn screenshots nam, maar ik herhaal: opgelet, de Travel Data Control is wat het zegt; enkel voor dataverbruik in het buitenland !!

Voor hier ten lande dien je de bovenste optie te activeren, (De)blokkeren toegang mobiel internet.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bart3
Gewaardeerd verkenner

Oh dus als ik mobiele data op blokkeren zet dan stopt deze als ik buiten bundel ga enkel?

want vroeger kon ik makkelijk de schuiver van buiten bundel veranderen, deze vind ik nu namelijk niet, enkel die van travel data. (Deze stond op 10 euro, regelbaar tot 500)

terwijl mijn buiten surf limiet staat op Max 300, zijn dus 2 verschillende maar deze laatste kan ik dus nergens regelen, niet in app en ook niet op de computer. 

mvg bart 

Leden met de meeste pluimen