annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Mobiel internet schakelt niet in

Topic gestart op: 14-06-21 19h16

Antwoorden: 6 antwoorden

N3ll
Gewaardeerd verkenner

Mobiel internet schakelt niet in

OPGELOST

Wanneer ik mijn mobiel internet aanzet gebeurt er gewoon niks. Zou iemand kunnen helpen?

Labels (1)
0 pluimen
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
patrick2
Wijze
Wijze

@N3ll  

Probeer eens een reset op je iPhone van de netwerkinstellingen. Dit kan je probleem met mobiele data en wifi problemen oplossen. Ik weet het je hebt geen wifi problemen maar die worden wel 'gereset' je netwerk voor wifi blijft gewoon hetzelfde. Enkel dien je opnieuw in te loggen op je wifi. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

6 ANTWOORDEN 6
Cdt24801
Wijze
Wijze

@N3ll 

Is uw toestel correct geconfigureerd? Voor uw mobiel internet moet de juiste operator ingesteld worden.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
N3ll
Gewaardeerd verkenner

Hoe doe je dat?

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen