Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 18-03-22 08h59
Antwoorden: 5 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Soms valt mijn mobiel netwerk weg in het buitenland,hoe komt dit?
M.V.G.
Rutje
Opgelost! Ga naar de oplossing.
In het buitenland kun je kiezen welk netwerk je gebruikt. Als je gsm op automatisch netwerk zoeken staat dan zal deze zelf een netwerk uitkiezen die beschikbaar is. Als je merkt dat je met een bepaald netwerk in het buitenland slecht bereik hebt dan kun je de instellingen van je gsm toestel aanpassen zodat je zelf een bepaald netwerk kunt kiezen waarmee je beter of stabieler bereik hebt.
Vergeet dan niet terug het Orange netwerk te selecteren eens je terug in België bent 😁.
In het buitenland kun je kiezen welk netwerk je gebruikt. Als je gsm op automatisch netwerk zoeken staat dan zal deze zelf een netwerk uitkiezen die beschikbaar is. Als je merkt dat je met een bepaald netwerk in het buitenland slecht bereik hebt dan kun je de instellingen van je gsm toestel aanpassen zodat je zelf een bepaald netwerk kunt kiezen waarmee je beter of stabieler bereik hebt.
Vergeet dan niet terug het Orange netwerk te selecteren eens je terug in België bent 😁.
Ik heb dit ook voor. Maar het vreemde is dat dit gebeurt sedert ik een Xiaome toestel gekocht heb bij Orange. Mijn man heeft nog zijn oude Android telefoon en die heeft geen problemen. De klantendienst liet me de APN resetten en de telefoon her opstarten maar wist het verder ook niet en de shop heeft me net gezegd dat ze er niets aan kunnen doen. In Zweden het probleem voorgehad en zelfs manueel geen netwerk kunnen kiezen, in Frankrijk en in Spanje heb ik dit wel kunnen doen. Het is dus niet af en toe en een slecht netwerk maar iedere keer. Dit kan toch niet?
Bedankt voor de info
Dat is moeilijk zo te zeggen,, dat kan verschillende oorzaken hebben:
Geen eenvoudig en duidend antwoord op te geven dus. Uiteindelijk is er nog een mogelijkheid, dat is dat uw foon gewoon haperingen vertoont. Ook dat is dus mogelijk.
Gebruiker | Aantal |
---|---|
4 | |
4 | |
4 | |
1 | |
1 |