Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 14-03-20 17h45
Antwoorden: 4 antwoorden
Nu ik heb abonnement van 20€ met 4g maar ik heb in de web gezien er is 5g data met dezelfde prijs !!!
Hoe kan ik mijn abonnement verhogen ?
Alvast bedankt.
Nu ik heb abonnement van 20€ met 4g maar ik heb in de web gezien er is 5g data met dezelfde prijs !!!
Alvast bedankt.
Hallo @bassamak,
Aarzel zeker niet om het antwoord dat je het meest heeft geholpen als gewaardeerde antwoord te valideren ! 🙂
Het zal de community helpen ^^
Groetjes,
Nelson
@bassamak schreef:
Alvast bedankt.
Je hebt nu een Koala. Stap over naar de GO Plus en je hebt voor dezelfde prijs 5 GB ipv 4GB. Opgelet, je moet dan wel uw toegang tot Orange Cloud en uw abo op Coyote inleveren. En er is geen weg terug. Twee keer nadenken dus.
Wil je overgaan? Ga naar de website - gsm-abonnementen en klik daar op bestellen. Het kan zijn dat dit momenteel niet werkt, de vernieuwde website vertoont nog mankementen. Of telefonisch op de 5000.
Of maandag in een shop. Keuze genoeg.
@bassamak bij de nieuwe abonnementen krijg je 1GB data erbij. Je kan in je klantenzone je abonnement aanpassen en je hebt die extra GB erbij. Je kiest voor Go Intense of een ander abonnement en de aanpassing wordt door gevoerd.
Gebruiker | Aantal |
---|---|
6 | |
3 | |
2 | |
2 | |
1 |