Profil de Israc

Pisteur confirmé

• 

8  messages

4g

Ik heb een nieuwe abonnement. Eerst hadden ze een probleem met registratie. Nu is dat opgelost, maar heb ik totaal geen 4g verbinding. Dikwijls gebeld naar klantendienst, ik word automatisch doorverbonden naar franstalige medewerkers. Ondertussen ben ik gevestigd in vlaanderen. Raar! Ik heb uren zitten wachten aan de lijn zonder hulp. Wat kan het probleem zijn? Helemaal geen verbinding

Super User

• 

11.2K  messages

@Israc  en heb je de instellingen nagezien op je gsm toestel ? 

Heb je je toestel ook al eens herstart ? 

Hier  kan je eens kijken of je je instellingen goed hebt staan. Kies je toestel en dan de juiste instellingen zoeken. 

Pisteur confirmé

• 

8  messages

Ja ik heb het zelfs manueel gedaan maar nope nog altijd niks 😞

Super User

• 

11.2K  messages

@Israc  wat heb je manueel gedaan ? herstart of de link gevolgd en de instellingen nagezien die ik erbij gezet heb ? 

Pisteur confirmé

• 

8  messages

Ik heb de link gevolgd en Verificatietype pap manueel gekozen. Daarna herstart maar nope hetzelfde, helemaal geen verbinding

Super User

• 

11.2K  messages

@Israc  je kan altijd eens zien of je simkaart werkt met een ander toestel. Als er daar ook geen 4G op mogelijk is heb je ergens een profiel fout. Makkelijk is te kijken via de klantenzone daarin kan je zien of je mobiele data is toegestaan of niet. 

Schermafbeelding 2020-04-30 om 20.49.59.png

Moest het toch allemaal correct staan en in een ander toestel werkt het ook niet is het beste de klantendienst te bellen ( 5000 ) Of je verstuurd via Messenger of Twitter. Dat is het Webcare team dat je krijgt en die kijken dat voor je na. Je hoeft niet te wachten aan de lijn of dergelijke want zodra die een oplossing hebben sturen zij je bericht. 

Pisteur confirmé

• 

8  messages

Helaas geen verbinding. Ik zal een bericht sturen via messenger of morgenvroeg nogmaals bellen. Hartelijk bedankt

Loading...