Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 20-07-21 00h59
Antwoorden: 2 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Aangezien de roamingkosten voor Turkije 6euro/mb is om te surfen, op facebook, insta...
Is dit ook van toepassing voor Netflix? Dit word dan een duur filmpje?
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Ja, je betaalt roaming kosten in Turkije als je netflix kijkt via mobile data gebruik je gewoon mobile data. Niet onbelangrijk, sommige streaming diensten zijn niet toegankelijk in Turkije omdat deze niet meer tot de eurozone behoren.
Wat ik je aanraad is een Best destinations Plus Pass kopen, ik heb dit onlangs aangekocht toen ik naar Turkije ging. Je kan dan voor een maand 1000 min, smsen en mb, zo vermeed ik redelijk wat kosten.
Ja, je betaalt roaming kosten in Turkije als je netflix kijkt via mobile data gebruik je gewoon mobile data. Niet onbelangrijk, sommige streaming diensten zijn niet toegankelijk in Turkije omdat deze niet meer tot de eurozone behoren.
Wat ik je aanraad is een Best destinations Plus Pass kopen, ik heb dit onlangs aangekocht toen ik naar Turkije ging. Je kan dan voor een maand 1000 min, smsen en mb, zo vermeed ik redelijk wat kosten.
Dit gaat inderdaad een duur filmpje worden als je Netflix gaat gebruiken :
Beste is dus daar een persoonlijke hotspot te vinden waardoor je lokaal op wifi zou kunnen gaan. Op die manier kan je dus kosten besparen. Je kan eventueel ook films en serie's offline bekijken maar dan dien je ze thuis al te downloaden om ze dan te kunne bekijken:
https://help.netflix.com/nl/node/54816
Maar vermoedelijk ben je al op reis en die downloads zijn ook maar een bepaalde tijd 'houdbaar' om ze te kunnen bekijken.
Gebruiker | Aantal |
---|---|
5 | |
5 | |
2 | |
2 | |
1 |