annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Netflix kijken in Turkije

Topic gestart op: 20-07-21 00h59

Antwoorden: 2 antwoorden

Micha3
Rekruut scout

Netflix kijken in Turkije

OPGELOST

Aangezien de roamingkosten voor Turkije 6euro/mb is om te surfen, op facebook, insta...

Is dit ook van toepassing voor Netflix? Dit word dan een duur filmpje?

Labels (1)
0 pluimen
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Defroy
Ervaren verkenner

Ja, je betaalt roaming kosten in Turkije als je netflix kijkt via mobile data gebruik je gewoon mobile data. Niet onbelangrijk, sommige streaming diensten zijn niet toegankelijk in Turkije omdat deze niet meer tot de eurozone behoren.

Wat ik je aanraad is een Best destinations Plus Pass kopen, ik heb dit onlangs aangekocht toen ik naar Turkije ging. Je kan dan voor een maand 1000 min, smsen en mb, zo vermeed ik redelijk wat kosten.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

2 ANTWOORDEN 2
Defroy
Ervaren verkenner

Ja, je betaalt roaming kosten in Turkije als je netflix kijkt via mobile data gebruik je gewoon mobile data. Niet onbelangrijk, sommige streaming diensten zijn niet toegankelijk in Turkije omdat deze niet meer tot de eurozone behoren.

Wat ik je aanraad is een Best destinations Plus Pass kopen, ik heb dit onlangs aangekocht toen ik naar Turkije ging. Je kan dan voor een maand 1000 min, smsen en mb, zo vermeed ik redelijk wat kosten.

patrick2
Wijze
Wijze

@Micha3 

Dit gaat inderdaad een duur filmpje worden als je Netflix gaat gebruiken :

Schermafbeelding 2021-07-20 om 01.05.26.png

 Beste is dus daar een persoonlijke hotspot te vinden waardoor je lokaal op wifi zou kunnen gaan. Op die manier kan je dus kosten besparen. Je kan eventueel ook films en serie's offline bekijken maar dan dien je ze thuis al te downloaden om ze dan te kunne bekijken: 

https://help.netflix.com/nl/node/54816

Maar vermoedelijk ben je al op reis en die downloads zijn ook maar een bepaalde tijd 'houdbaar' om ze te kunnen bekijken. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen