Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 13-01-24 11h49
Antwoorden: 10 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Vanaf 14 januari krijgen de Go abonnementen van Orange extra data. Voor een Go Plus met 20GB betekent dit dat vanaf dan 30GB zal beschikbaar zijn.
Op de website van Orange staat ook dat bij een abonnement van Go Plus 20GB je nu 20GB extra krijgt.
Als bestaande klant met een Love pack en 2 Go Plus abonnementen heb ik snel even naar Orange klantendienst gebeld om na te gaan wat nu de datalimiet zal zijn vanaf 14 januari. Blijkt nu dat bestaande Go Plus klanten enkel recht hebben op de 10GB extra en er geen optie is om 20GB extra te krijgen.
Terwijl 10GB extra natuurlijk mooi meegenomen is, zie ik de logica niet in waarom de 20GB die ze aan nieuwe klanten geven niet geldig is voor reeds bestaande klanten die al jaren klant zijn.
Laat de 4de speler maar snel komen zeg ik dan.
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Allemaal wel maar zwakke antwoorden toch, weer eentje die klaagt, het zal nooit genoeg zijn voor sommigen, switch en kom daarna terug, ... Ik geef enkel maar mijn mening over een beslissing van Orange waar ik mij niet in kan vinden. Dacht dat dit wel mocht op een forum van de provider zelf, het is niet dat deze post iets zal teweegbrengen.
Hier zijn de feiten:
Dat een van de argumenten is dat de prijzen zijn gedaald ten opzichte van de aangeboden datalimieten is puur omwille van de marktspeling. Daarom ook dat ik zeg laat die 4de speler maar komen. De prijzen zullen dalen of de datalimieten zullen verhogen maar het geeft de 'vaste klant' die niet mag deelnemen aan promo's ook de perfecte kans om eens te reflecteren.
All-in-all leg ik mij er wel bij neer maar vind ik het een uitermate domme marketing beslissing van Orange, zeker als je weet dat het gros van hun klanten toch nooit aan die limieten geraakt.
Zelf dacht ik deze week nog dit , ben vroeger na het gebruik van herlaadkaart overgeschakeld naar een abonnement genaamd arend , ik weet toen dat het me 39 euro koste per maand en ik had toen maar 10GB data bundel , nu zoveel jaar later heb ik go extreme special edition , betaal ik 37 euro en heb ik 300GB mobiel internet en daarbuiten is het nog gratis maar trager ( wat voor mij wel belangrijk is dat het na 300GB nog gratis blijft ) , zeggen dat we van ver komen e , en das al mooi !
Bij de andere providers he gaat de prijs omhoog maar krijg je geen extra data erbij , heb je ook niet het Orange Thank You programma en heb je nooit zo acties als special edition op een bepaald type abonnement , dus wees blij dat je ook nu 10GB extra krijgt en dat je prijs niet omhoog gaat !
Dag bigMODDER, volledig mee eens wat je zegt dat de prijzen en de datalimieten bij Orange in de goeie richting zijn geevolueerd over de jaren.
De argumentatie die je aanhaalt is echter niet van toepassing hier want nieuwe klanten krijgen dit ook allemaal. Het gaat erom dat voor krak hetzelfde abonnement er verschillende datalimieten worden aangeboden.
Een betere en slimmere marketing optie zou zijn dat alle abonnementen gelijk zijn maar nieuwe klanten een bonuskorting krijgen van x aantal euro's voor x aantal maand. Dat is veel makkelijker uit te leggen aan reeds bestaande klanten.
Allemaal wel maar zwakke antwoorden toch, weer eentje die klaagt, het zal nooit genoeg zijn voor sommigen, switch en kom daarna terug, ... Ik geef enkel maar mijn mening over een beslissing van Orange waar ik mij niet in kan vinden. Dacht dat dit wel mocht op een forum van de provider zelf, het is niet dat deze post iets zal teweegbrengen.
Hier zijn de feiten:
Dat een van de argumenten is dat de prijzen zijn gedaald ten opzichte van de aangeboden datalimieten is puur omwille van de marktspeling. Daarom ook dat ik zeg laat die 4de speler maar komen. De prijzen zullen dalen of de datalimieten zullen verhogen maar het geeft de 'vaste klant' die niet mag deelnemen aan promo's ook de perfecte kans om eens te reflecteren.
All-in-all leg ik mij er wel bij neer maar vind ik het een uitermate domme marketing beslissing van Orange, zeker als je weet dat het gros van hun klanten toch nooit aan die limieten geraakt.
Welke antwoorden had je verwacht ...? wij snappen dat , gaan er ook niet mee akkoord ja wij willen ook die promotie en hebben daar ook recht op ..?
Die antwoorden kan je verwachten op een forum. En ja je mag zeker je mening geven als het is zoals jij er over denkt dat is je goed recht en zeker op een forum van de provider zelf. Enkel niet van verschieten dat wij ook onze mening zeggen maar dat kan dan niet ..? Als je de discussie opent dan komt er een discussie terug en dat is iedereen zijn eigen mening. Maar heb het idee dat je onze mening niet geheel accepteert of iets ..