Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 06-03-24 19h37
Antwoorden: 5 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Hallo,
Ik probeer sinds een goede anderhalve week klant te worden bij Orange voor een mobiel abonnement, met behoud van mijn nummer bij mijn huidige provider. Het registreren ging vlot, 1 dag later had ik de SIM-kaart al ontvangen.
Diezelfde dinsdagavond via de website de SIM-kaart geactiveerd. Er kwam daar een groen vinkje op. Dus ik dacht alles oké. Twee dagen gewacht niets. Via FB Messenger (dankzij dit forum gevonden 😊 ) hun een berichtje gestuurd. Dan werd pas de SIM kaart geactiveerd? Was dat normaal al niet gebeurd door mij? Precies via de web site activeren loopt nog mis? Ik moest twee dagen wachten van hen.
Ik heb dan vrijdag een nieuw FB berichtje gestuurd. De kaart ging geactiveerd worden door hen. Nog even wachten. Was toch al geactiveerd?
Dan maandag gebeld, dus 1 week sinds de bestelling, daar wisten zij mij te vertellen dat Proximus de overdracht nog moest goedkeuren. Ik heb een dossiernummer doorgekregen. Ik moest 48 uur wachten, het zou vandaag woensdag in orde zijn. Maar nee.
De status staat op 'completed', maar of het nu het dossier zelf is of de goedkeuring. Ik weet het niet zeker. Het zou binnen 24 uur in orde moeten zijn. Maar dat hoor ik nu al een anderhalve week.
Het is niet dat ze onvriendelijk tegen mij waren. Maar soms stelden zij vragen waarbij ik dacht, "hmm dat moeten jullie toch zien?" Hopelijk vonden ze wel mijn dossier terug of aanvraag?
Hebben jullie hier soortgelijke ervaringen?
Ik ga nog braaf afwachten, maar we gaan bijna tegen 14 dagen in 2024 is dat toch lang...
Je kunt het proces zo moeilijk volgen, als er iets mis is. Niets van mails... je bent blind als potentiële klant.
Is er iets extra dat ik nog kan doen?
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Hoi,
Even melden dat ik sinds deze ochtend een SMS kreeg voor de werkelijke overdracht van mijn GSM-nummer naar Orange. Toen ging alles vrij snel en correct. Na 30 minuten had ik terug verbinding met het GSM-netwerk.😀
Waarom ik meer dan 7 werkdagen heb moeten wachten, weet ik niet. Maar misschien voor andere overstappers. Als het niet na twee dagen overgezet is, bel met de klantendienst, controleer de activatie, vraag status ook na twee dagen, dan is het hopen dat je erna snel bij bent.
Hoi,
Even melden dat ik sinds deze ochtend een SMS kreeg voor de werkelijke overdracht van mijn GSM-nummer naar Orange. Toen ging alles vrij snel en correct. Na 30 minuten had ik terug verbinding met het GSM-netwerk.😀
Waarom ik meer dan 7 werkdagen heb moeten wachten, weet ik niet. Maar misschien voor andere overstappers. Als het niet na twee dagen overgezet is, bel met de klantendienst, controleer de activatie, vraag status ook na twee dagen, dan is het hopen dat je erna snel bij bent.