Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 15-03-24 11h45
Antwoorden: 11 antwoorden
Hey,
Ik ben gisteren avond in Zweden toegekomen en heb ondervonden dat mijn 4g niet werkt.
Ik heb volgende oplossingen al geprobeerd en ben hopeloos:
- roaming uit en weer aan gezet
- gsm heropgestart
- mijn data gechecked in de orange app
- een ander netwerk manueel gekozen
- gebeld naar orange
Ik weet niet meer wat te doen.
Ik kan wel bellen en smsen
In de tussenstop in Amsterdam werkte mijn mobiel netwerk wel.
Pls help, groetjes.
Ik heb orange 3x gebeld. De eerste 2 keren hebben ze een reset gedaan, ik moest mijn toestel 15min uitschakelen en weer opstarten. Beide keren heeft dit niet gewerkt dus moest ik terugbellen. De derde keer dat ik bel zegt de vrouw dat mijn abbonement de data niet in het buitenland kan gebruiken (ik zei: maar zweden is in de EU. Zij zei: maakt niet uit, werkt ook niet in de EU.). Nochtans heb ik in Frankrijk geen problemen gehad en de tussenstop in Amsterdam werkte ook. Ook in het VK heeft dit abbonement eerder gewerkt.
Hierdoor krijg ik toch het gevoel dat ze het niet wisten en maar excuses zochten. Uit frustratie afgelegd.
Groetjes🥲
Ook buiten de EU werkt je mobiele data enkel daar kost het extra geld en binnen de EU gaat dit van je data pot af dus wat die vrouw zei klopt niet.
Maar heb je IPV4 aangevinkt staan in je APN instellingen kun je dat eens controleren?
Ja die staat aan
Heb je al eens zelf je netwerkinstellingen gereset ? Dus niet wat ze op de klantendienst gedaan hebben dat moet je gewoon vergeten en naast je neerleggen.
Instellingen > Verbindingen > Mobiele netwerken > Namen toegangspunten > opties-symbool > Netwerkinstellingen resetten, of bij Instellingen > Mobiele netwerken > Stel gegevens opnieuw in.