- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
Nieuwe klant
Ik ben 3 weken overgestapt naar Orange, tot heden nog steeds geen simkaarten ontvangen. Reeds verschillende malen naar de klantenservice gebeld, en tweemaal naar een Orange shop geweest, zonder resultaat.
Wat een bende amateurs zijn dat.
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
@RCyrus1975 goedemorgen,
is het intussen oké voor jou?
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
Nagel op de kop
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
Als je al naar een shop geweest bent en hebt gebeld naar de dienst , wat hebben ze dan gezegd ?
Er kan altijd ergens wat verkeerd gaan hé en het is niet gezegd dat het probleem bij Orange ligt kan ook aan de post liggen of ze hebben het in een verkeerde brievenbus gestoken.
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
@RCyrus1975 goedemorgen,
dat is niet fijn, maar ben je zeker dat je het goede adres hebt opgegegven?
Want dis is wel heel raar!
Neem eens contact op via FB-Messenger. Doe een berichtje met je gegevens en je vraag.
https://www.facebook.com/OrangeBelgium
Meer kunnen wij ook niet voor jou doen.
Succes.
