annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Nieuwe klant

Topic gestart op: 07-12-24 22h42

Antwoorden: 4 antwoorden

RCyrus1975
Aspirant verkenner

Nieuwe klant

Ik ben 3 weken overgestapt naar Orange, tot heden nog steeds geen simkaarten ontvangen. Reeds verschillende malen naar de klantenservice gebeld, en tweemaal naar een Orange shop geweest, zonder resultaat.

Wat een bende amateurs zijn dat.

Labels (1)
0 pluimen
4 ANTWOORDEN 4
Josette
Wijze
Wijze

@RCyrus1975  goedemorgen,

is het intussen oké voor jou?

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
0 pluimen
Albrig
Aspirant verkenner

Nagel op de kop

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@RCyrus1975 

Als je al naar een shop geweest bent en hebt gebeld naar de dienst , wat hebben ze dan gezegd ? 

Er kan altijd ergens wat verkeerd gaan hé en het is niet gezegd dat het probleem bij Orange ligt kan ook aan de post liggen of ze hebben het in een verkeerde brievenbus gestoken. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Josette
Wijze
Wijze

@RCyrus1975 goedemorgen,

dat is niet fijn, maar ben je zeker dat je het goede adres hebt opgegegven?

Want dis is wel heel raar!

Neem eens contact op via FB-Messenger. Doe een berichtje met je gegevens en je vraag.

https://www.facebook.com/OrangeBelgium

Meer kunnen wij ook niet voor jou doen.

Succes.

Tag2023.jpg

 

 

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Leden met de meeste pluimen