- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
Nieuwe simkaartenummer wordt niet aanvaard
Titel....
En ze vragen om te bellen, maar ik heb natuurlijk geen verbinding op te bellen 😁
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
Als de link niet werkt kan je nog een aantal andere dingen doen.
Je kan naar een shop gaan en de kaart activeren , je kan Messenger gebruiken als je Facebook hebt of je kan via de chat op de website gaan van Orange zelf.
Op die manier kan je dus ook te werk gaan als je telefonisch niet kan werken.
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
Al 2 dagen aan het wachten op facebook chat....
De chat op de website is letterlijk onvindbaar zo diep verstopt...
En naar de shop gaan....dat is zo 1990....
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
https://www.orange.be/nl/contact#/je-facturen-en-betalingen
Gebruik de link en je chat icoontje zit rechts onderin.
Naar de shop gaan is zo 2022 aangezien er geen andere keus is. De shops zijn er niet voor niks he anders kunnen ze die net zo goed sluiten. Dan kan iedereen alles doen per chat of Facebook.
