annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Ons 4G netwerk evolueert: installeer de update van je Flybox-modem voor 4 September

Topic gestart op: 26-08-19 17h51

Antwoorden: 36 antwoorden

VeroniqueM
Orange-werknemer

Ons 4G netwerk evolueert: installeer de update van je Flybox-modem voor 4 September

Hallo beste Tribers,

Ons 4G netwerk is in ontwikkeling waardoor het vanaf 4 September niet meer mogelijk zal zijn om de Flybox B310 modem met ons netwerk te verbinden.

Wil je je modem blijven gebruiken, moet je voor deze datum wel even een update installeren

Alles wordt duidelijk uitgelegd in onze gedetailleerde online procedure op www.orange.be/nl/updateflybox

 In een paar stappen is het klaar!

Voel je vrij om rooksignalen te sturen naar onze Customer Service team of onze Webcare team als je er nog steeds niet helemaal achter kunt komen.

Véronique M - Orange medewerker

Labels (2)
36 ANTWOORDEN 36
Cdt24801
Wijze
Wijze


@walterBE  schreef:

Dit probleem voor mijn vader is opgelost dankzij de hulp van Veronique.


Fijn van dit te lezen en een pluim voor @VeroniqueD . Het moet niet altijd kommer en kwel zijn dat hier te lezen staat Man Erg vrolijk

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


walterBE
Veteraan verkenner

Orange shop? - Op bais van de beschkbare informatie verwacht ik niets anders dan dat in een shop ze u een nieuwe Flybox gaan verkopen.

Cdt24801
Wijze
Wijze


@walterBE  schreef:

Orange shop? - Op bais van de beschkbare informatie verwacht ik niets anders dan dat in een shop ze u een nieuwe Flybox gaan verkopen.


Oei, je ziet het wel erg somber in ....

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Corre
Gewaardeerd verkenner

Bedankt Cdt24801 !

Ik ga morgen ook nog eens bellen naar 02 745 9500.

Maar het toestel staat bij mijn schoonouders en ik kan dus ook niet altijd dingen controleren of doen.

Ik ben wel nieuwsgierig of er nog meerdere gebruikers in de problemen gekomen zijn sinds 4/9/2019.

Voor de volledigheid: de modem staat in Opoeteren (Maaseik)

Misschien hadden we meer geluk gehad aan zee.... 🙂

Corry

 

Cdt24801
Wijze
Wijze


@walterBE  schreef:

Heb bevestiging dat een niet geüpdatet 1ste generatie Mobistar Flybox nog steeds werkt in Middelkerke. 


Wel wel, kijk eens aan ..... Smiley Verrast

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen