annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Orange App laat me geen opties meer kiezen; geeft foutmelding bij "tariefplan wijzigen"

Topic gestart op: 24-03-21 14h35

Antwoorden: 15 antwoorden

Adriaanvn
Ervaren verkenner

Orange App laat me geen opties meer kiezen; geeft foutmelding bij "tariefplan wijzigen"

Ik gebruik My Orange 5.4.1 (Android) en heb een Tempo Touch herlaadkaart. Voorheen kon ik via de app extra data als optie nemen, maar nu ontbreekt die optie geheel. De enig overblijvende "Tariefplan wijzigen" functie draait (al dagen) uit op een foutmelding:

Adriaanvn_0-1616592272280.png

Omdat deze app 'voelt' alsof deze (gewoon) gebruik maakt van de website, ben ik in die richting gaan zoeken en vond dat Google een update voor Android Webview heeft verspreid die sommige apps (waaronder Gmail!) laat crashen.

Het installeren van de versie met de fix (89.0.4389.105) lost dit probleem niet op.

Dit topic is een vervolg op deze; een door Cdt24801 aangemaakt topic (zonder probleemomschrijving) mag (wat mij betreft) worden verwijderd.

Labels (1)
0 pluimen
15 ANTWOORDEN 15
Jdbt
Aspirant scout

De mogelijkheid om opties aan te kopen (mobiele data in dit geval) is bij mij ook verdwenen in de app onder 'Tarief en opties'. Enkel de knop 'Tariefplan wijzigen' staat daar nu, maar daar krijg ik ook dezelfde foutmelding als de vraagsteller. Ik denk trouwens dat het niet de bedoeling is dat ik onder 'tariefplan wijzigen' moet kijken om een optie aan te kopen? Heb het nu voor mezelf voorlopig ook via de website opgelost, maar een oplossing zou fijn zijn. (gmail en dergelijke werken overigens wel bij mij op de telefoon)

 

Mvg, 
Jonas

patrick2
Wijze
Wijze

@Jdbt  

Zie mijn vorige post aub. 

Ik heb dat probleem ook gehad en heb dan contact gezocht met het webcare team via Messenger , je dient een Facebook account te hebben. Heb dan een dossier laten aanmaken en ze hebben dat opgelost nu heb ik geen enkel probleem meer. Je kan ook bellen naar de klantendienst de 5000 of als je Twitter hebt kan je ook sturen.

Maar als iedereen mijn post niet leest en geen goesting heeft om te bellen of te sturen naar het webcare team zal het niet opgelost worden zo simpel is het. 

Hier is geen klantendienst en lezen dus niet mee en dan raken dat soort dingen niet opgelost. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Jdbt
Aspirant scout

@patrick2 

Ok. Zal ik doen. Ik zag nu inderdaad op de website dat dit geen support-community is, maar eentje voor en door de klanten. 

Sjaloom! 🙂

 

0 pluimen
Anonymous
Niet van toepassing

Persoonlijk heb ik ook geen last van de MyOrange app , ik heb Android 11 , en het werkt perfect !

 

Groeten,

bigMODDER

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen