annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Orange App laat me geen opties meer kiezen; geeft foutmelding bij "tariefplan wijzigen"

Topic gestart op: 24-03-21 14h35

Antwoorden: 15 antwoorden

Adriaanvn
Ervaren verkenner

Orange App laat me geen opties meer kiezen; geeft foutmelding bij "tariefplan wijzigen"

Ik gebruik My Orange 5.4.1 (Android) en heb een Tempo Touch herlaadkaart. Voorheen kon ik via de app extra data als optie nemen, maar nu ontbreekt die optie geheel. De enig overblijvende "Tariefplan wijzigen" functie draait (al dagen) uit op een foutmelding:

Adriaanvn_0-1616592272280.png

Omdat deze app 'voelt' alsof deze (gewoon) gebruik maakt van de website, ben ik in die richting gaan zoeken en vond dat Google een update voor Android Webview heeft verspreid die sommige apps (waaronder Gmail!) laat crashen.

Het installeren van de versie met de fix (89.0.4389.105) lost dit probleem niet op.

Dit topic is een vervolg op deze; een door Cdt24801 aangemaakt topic (zonder probleemomschrijving) mag (wat mij betreft) worden verwijderd.

Labels (1)
0 pluimen
15 ANTWOORDEN 15
Josette
Wijze
Wijze

@Adriaanvn  goedenavond,

zie antwoord bij je andere topic aub?

https://community.orange.be/t5/Mobiel-internet/Re-App-laat-me-geen-opties-meer-kiezen-nieuwe-klanten...

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Adriaanvn
Ervaren verkenner

Beginnen we weer? In dat antwoord zegt @Josette: "En de update verwijderen dan gaat alles weer zijn gangetje.". Geweldig antwoord, maar niet specifiek. Als ik dit doe, dan kom ik terug op versie 81.0.4044.138 en ... dan werkt het ook niet. Beste @Josette , heb je mijn probleem kunnen reporduceren? Zo nee, waarom dan antwoorden geven die 'misschien' werken?

Nu (dus) terug op de laatste versie van 22 maart: 89.0.4389.105, die (ook) niet werkt. En weer wat tijd verkwist.

Ik vind uw signature "vergeet niet om pluimen te geven" ... bijzonder.

0 pluimen
Josette
Wijze
Wijze

@Adriaanvn  goedemorgen, je hoeft me zo niet aan te  vallen hoor!

Was om je te helpen, dan heb je nog een andere versie op je toestel!

Deze is = 80.0.3987.99 en doet het goed.

En ja het kost je een maar minuten van een mensenleven.

Meer ga ik er niet over zeggen. 

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Adriaanvn
Ervaren verkenner

Dank je @Josette voor je (inhoudelijke!) antwoord. De versie die je noemt (80.0.3987.99) is van februari 2020 (meer dan één jaar oud). Voordat ik die middels een apk installeer, zou je me willen bevestigen dat je inderdaad mijn probleem kunt reproduceren? Omdat:

Ik heb dit probleem donderdag 18 maart voor het eerst gezien (dus vóórdat Google Gmail, Maps etc de fout ingingen). De 'foute' versie van 22 maart (90.0.4430.30) is snel vervangen door versie 89.0.4389.105 (op 23 maart), waarmee het probleem ook optreedt, hetgeen me laat denken dat dit probleem mogelijk niet "Android System Webview" gerelateerd is.

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Adriaanvn 

Die optie die je laat zien , het deel wat in de My Orange niet zichtbaar is , kan inderdaad voorkomen dat deze foutmeldingen vertoont. Zelf heb ik dit ook enkele malen meegemaakt dat het gedeelte tarief plan wijzigen niet zichtbaar is en een foutmelding geeft. Ik gebruik een iPhone en een Android toestel op de twee gaf deze een foutmelding. 

Hoe dit op te lossen ? Met de klantendienst contact zoeken en een dossier laten maken voor de achterliggende dienst. Die gaan dit bekijken en het oplossen zodat deze foutmelding niet meer kan voorkomen. Bij mij is het op deze manier opgelost. 

Je andere post hierover heb ik ook gelezen en er is geen andere oplossing hiervoor dan het door Orange zelf op te laten lossen. Geen Twitter of Facebook ? dan zal het telefonisch dienen te gebeuren. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Leden met de meeste pluimen