annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Orange App laat me geen opties meer kiezen; geeft foutmelding bij "tariefplan wijzigen"

Topic gestart op: 24-03-21 14h35

Antwoorden: 15 antwoorden

Adriaanvn
Ervaren verkenner

Orange App laat me geen opties meer kiezen; geeft foutmelding bij "tariefplan wijzigen"

Ik gebruik My Orange 5.4.1 (Android) en heb een Tempo Touch herlaadkaart. Voorheen kon ik via de app extra data als optie nemen, maar nu ontbreekt die optie geheel. De enig overblijvende "Tariefplan wijzigen" functie draait (al dagen) uit op een foutmelding:

Adriaanvn_0-1616592272280.png

Omdat deze app 'voelt' alsof deze (gewoon) gebruik maakt van de website, ben ik in die richting gaan zoeken en vond dat Google een update voor Android Webview heeft verspreid die sommige apps (waaronder Gmail!) laat crashen.

Het installeren van de versie met de fix (89.0.4389.105) lost dit probleem niet op.

Dit topic is een vervolg op deze; een door Cdt24801 aangemaakt topic (zonder probleemomschrijving) mag (wat mij betreft) worden verwijderd.

Labels (1)
0 pluimen
15 ANTWOORDEN 15
Cdt24801
Wijze
Wijze

@Adriaanvn 

Ik kan in deze niks voor u betekenen want ik heb totaal geen last van die error. op mijn S8 met Android 9 werkt alles feilloos.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen