Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 31-08-22 16h09
Antwoorden: 13 antwoorden
Hoi,
Ik ben een paar dagen in België komen wonen, niet ver van de Nederlandse grens. Nu heb ik in in mijn woonruimte helemaal geen internetverbinding/wifi en dat wil ik wel graag. Vooral omdat ik erg slecht bereik heb in mijn woning op het Nederlandse netwerk. Wanneer ik mijn adres invul op de site om dekking te controleren, wordt het volgende aangegeven:
2G dekking: goed
3G dekking: zwak
4G dekking: uitstekend
Nu is mijn vraag of het wel mogelijk is om een goede 4G-dekking te hebben in mijn woning als ik daar geen bereik heb vanaf mijn Nederlandse netwerk waarbij mijn mobiel abonnement loopt. Ik hoop op reactie.
Goedemorgen,
Is het ook mogelijk om een Mifi router aan te schaffen, daar een belgische simkaart in te doen, en dan gebruik maken van een flybox?
Graag hoor ik van u.
Mvg,
Daniëlle
In je eerste bericht zeg je dat de 4G dekking uitstekend is
Kun je je gsm niet in roaming zetten. Dan zit je op een belgisch netwerk maar met je nederlands abonnement
Denk dat een Flybox een mifi router is
Maar voor een mifi router heb je 4G dekking nodig
ibpt | Dataportaal - Atlas mobiel (bipt-data.be)
of
WebGis: Coverage Predictor (orange.be)
Flybox abonnement komt met een sim kaart Home Flybox: 150 GB data | Orange België
Zie ook Tips&tricks : Flybox HOME - Tribe (orange.be)
Zo ziet die er uit Een nieuwe Home Flybox Modem - Tribe (orange.be)
Oh, oke! Bedankt voor de links, ik ga me er in verdiepen
Gebruiker | Aantal |
---|---|
2 | |
2 | |
2 | |
2 | |
1 |