Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 11-03-21 12h08
Antwoorden: 22 antwoorden
Ik heb flybox en bijhorende simkaart ontvangen,de installatie lukte tot het moment dat mijn tablet verbonden is met het apparaat dan krijg ik een melding geen internet toegang (inloggen is vereist) wanneer ik probeer verschijnt er een bericht (deze simkaart kan niet gebruikt worden in dit apparaat)
Contact opgenomen met klantenservice,na een telefoontje van meer dan 40min.en van alles,en nog wat geprobeerd te hebben, niets opgelost, geen internet toegang.dan wordt er mij verteld,er wordt een dossier opgemaakt,en door gegeven aan een andere instantie,die zal u binnen 5 werkdagen opbellen.
Volgens mij heb ik gewoon de verkeerde simkaart ontvangen waarom kunnen die gewoon niet activeren,of een andere toesturen??
Of je hebt een verkeerde simkaart of je simkaart is nooit geactiveerd maar dat weet ik dus niet.
Kan je niet ergens naar een ditchsbijzijnde shop gaan en je simkaart omwisselen ? Of het daar eens navragen ?
Ja dat messchien wel maar ik had 45min telefonisch contact met klanten service, waarom geven ze daar dan niet de oplossing in plaats van mij te laten wachten tot ze mij terug bellen
Omdat de klantendienst zich aan die regels houd. Dat zullen ze moeten doen om het naar de tweede lijn te sturen om te zien wat er mis is. Het is ook niet altijd de oplossing voor een simswap soms is er technisch iets verkeerd waardoor een simswap ook niet hoeft te werken.
Gebruiker | Aantal |
---|---|
7 | |
4 | |
4 | |
1 | |
1 |