annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Simkaart voor flybox wordt niet aanvaard wanneer ik wil inloggen op het internet

Topic gestart op: 11-03-21 12h08

Antwoorden: 22 antwoorden

Reuske
Gewaardeerd verkenner

Simkaart voor flybox wordt niet aanvaard wanneer ik wil inloggen op het internet

Ik heb flybox en bijhorende simkaart ontvangen,de installatie lukte tot het moment dat mijn tablet verbonden is met het apparaat dan krijg ik een melding geen internet toegang (inloggen is vereist) wanneer ik probeer verschijnt er een bericht (deze simkaart kan niet gebruikt worden in dit apparaat)

Contact opgenomen met klantenservice,na een telefoontje van meer dan 40min.en van alles,en nog wat geprobeerd te hebben, niets opgelost, geen internet toegang.dan wordt er mij verteld,er wordt een dossier opgemaakt,en door gegeven aan een andere instantie,die zal u binnen 5 werkdagen opbellen.

Volgens mij heb ik gewoon de verkeerde simkaart ontvangen waarom kunnen die gewoon niet activeren,of een andere toesturen??

Labels (2)
0 pluimen
22 ANTWOORDEN 22
Reuske
Gewaardeerd verkenner

Problemen zijn opgelost ik heb de verkeerde knop ingedrukt, sorry per ongeluk

Reuske

0 pluimen
Reuske
Gewaardeerd verkenner

Niet opgelost

0 pluimen
Reuske
Gewaardeerd verkenner

Nee niet opgelost, ik heb dikke vingers,per ongeluk verkeerde mogelijkheid ingedrukt

0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze

Normaal kunt ge dat weer ongedaan maken. Rechtsboven op de drie verticale puntjes klikken, dan gaat er een menu open en daar dan "niet de oplossing" of zoiets, aanklikken.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Leden met de meeste pluimen