Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 11-03-21 12h08
Antwoorden: 22 antwoorden
Ik heb flybox en bijhorende simkaart ontvangen,de installatie lukte tot het moment dat mijn tablet verbonden is met het apparaat dan krijg ik een melding geen internet toegang (inloggen is vereist) wanneer ik probeer verschijnt er een bericht (deze simkaart kan niet gebruikt worden in dit apparaat)
Contact opgenomen met klantenservice,na een telefoontje van meer dan 40min.en van alles,en nog wat geprobeerd te hebben, niets opgelost, geen internet toegang.dan wordt er mij verteld,er wordt een dossier opgemaakt,en door gegeven aan een andere instantie,die zal u binnen 5 werkdagen opbellen.
Volgens mij heb ik gewoon de verkeerde simkaart ontvangen waarom kunnen die gewoon niet activeren,of een andere toesturen??
Hetgeen ik bedoel is het volgende:
Wanneer je nu de FlyBox opstart zal de sim dus geen pincode meer vereisen, die je sowieso niet kan ingeven in de FlyBoX.
P.S. Ik heb het dus wel degelijk over de code bij het opstarten van de foon met sim, dus niet de vergrendeling code van de foon tijdens gewoon gebruik.
Geachte Patrick 2,ik heb de simkaart in mijn pinvrije foon gestoken, deze werkte perfect zonder pincode te vragen,ik kon surfen, en mailen zonder internet problemen.
Daarna de kaart terug in mijn flybox, zelfde probleem als voordien,de box werkt.,geen problemen alle lichtjes 7witte,en 1lichtblauw lichten op.
Mijn tablet koppelen gaat perfect,signaal sterkte uitstekend, alleen bij het instellen als hoofd browser staat er geen internet toegang, en krijg ik een bericht inloggen op het net nodig (melding/goedkeuring vereist)als ik dan klik om in te loggen, krijg ik dan opnieuw dezelfde melding (deze simkaart kan niet gebruikt worden in dit apparaat
Dat was het
Groetjes
Reuske
Ok dank u, ik begrijp het nu en ik zal het proberen,later laat ik u het resultaat weten
Reuske
Misschien kan je eens hier lezen in de link om je wat verder op weg te helpen.
https://www.orange.be/nl/hulp/technische-ondersteuning/home-flybox/hoe-installeer-ik-de-home-flybox
Ik heb alleen verschillende keren, en daarna ook nog eens samen met Klantendienst deze gebruikshandleiding opgevolgd, alles op de flybox werk uitstekend, wifi verbonden met tablet maar zonder internet toegang, alleen simkaart wordt niet aanvaard,
Gebruiker | Aantal |
---|---|
7 | |
4 | |
4 | |
1 | |
1 |