annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Sinds nieuwe flybox klantenzone niet up to date

Topic gestart op: 19-04-19 09h55

Antwoorden: 4 antwoorden

Wemico
Aspirant verkenner

Sinds nieuwe flybox klantenzone niet up to date

OPGELOST

Onlangs was mijn flybox stuk en ging naar de orange shop voor een nieuwe.  Omdat dit nog 1 van de eerste flyboxen was (aangeschaft toen orange nog mobistar was :-)) raadde ze me in de winkel aan om mijn huidig easy internet @ home abonnement op te zeggen en een nieuw te nemen. Op deze manier had ik de flybox aan een goedkoper tarief.  Geen probleem... alles werkt.  Maar sinds dit nieuw abonnement kan ik mijn verbruik niet meer raadplegen in de klantenzone!  Zelfs onze telefoon abonnementen kan ik niet terug vinden.  Als ik op de link mijn overzicht druk, krijg ik mijn facturen te zien? Toen ik de nieuwe flybox net had werkte dit nog wel en kon ik van alle nummers het overzicht raadplegen.  Sinds ik officieel bevestiging heb gekregen dat het oude easy internet @ home abonnement is opgezegd werkt dit niet meer... iemand een idee hoe ik dit kan oplossen? 

Labels (2)
0 pluimen
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
patrick2
Wijze
Wijze

@Wemico  het is raadzaam om een paar dagen te wachten. Het is een omzetting van uw abonnement dus dat heeft ff de tijd nodig ook voor de klantenzone; Zou einde van de week nog eens kijken , of iets eerder , en dan zien of het aangepast is. Moest dit niet zo zijn dan de klantendienst eens bellen of via facebook messenger contacteren om te vragen dat ze uw account kunnen verwijderen zodat u er een nieuwe van kan maken met uw huidige email adres. Daarom moet de klantendienst dan uw email adres daar uithalen zodat u het kan gebruiken terug.  

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

4 ANTWOORDEN 4
patrick2
Wijze
Wijze

@Wemico  het is raadzaam om een paar dagen te wachten. Het is een omzetting van uw abonnement dus dat heeft ff de tijd nodig ook voor de klantenzone; Zou einde van de week nog eens kijken , of iets eerder , en dan zien of het aangepast is. Moest dit niet zo zijn dan de klantendienst eens bellen of via facebook messenger contacteren om te vragen dat ze uw account kunnen verwijderen zodat u er een nieuwe van kan maken met uw huidige email adres. Daarom moet de klantendienst dan uw email adres daar uithalen zodat u het kan gebruiken terug.  

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Tonnie
Aspirant verkenner

Ik heb een nieuwe flybox gekocht en heb tevens een ander abonnement genomen voor intyernet (€20 p.m.)

Sindsdien kan ik niet meer mijn facturen raadplegen. Kunt U mij helpen aub?

Ik vind mijn nieuwe correspondentie op dit moment niet. Wellicht kunt U middels mijn oude contract mij vinden in mijn nieuwe abonnement.    

hartelijk dank voor uw hulp

Gr. Antonius Franssen

 

 

0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze


@Tonnie  schreef:
.. knip ....    Was Klantnummer: xxxxxxxxxx

hartelijk dank voor uw hulp

Gr. Antonius Franssen

 

 


Het is nooit een goed idee persoonlijke info hier  (of op gelijk welk ander forum) te posten. Een normaal forum is per definitie open en heel de wereld kan meelezen.

Nooit doen dus.

Zulke dingen regel je best via een ander kanaal (5000 bvb) of privé berichten.

Helaas kunnen we onze berichten na (een vrij kort) verloop van tijd niet meer wijzigen, maar ik zou toch aan een moderator of @Totem vragen om uw post te bewerken.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Tonnie  zou hiervoor het beste eens met de klantendienst contact opnemen nummer 5000. Eventueel kan dat ook via Twitter of Facebook Messenger. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Leden met de meeste pluimen