Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 27-12-24 13h48
Antwoorden: 4 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Hi allen,
Ik heb een vraag over mijn klantenzone en hoop dat iemand mij kan helpen.
Vorig jaar heb ik een Love-abonnement genomen voor Mobiel + Internet. Destijds kon ik informatie over beide producten terugvinden in mijn klantenzone. Onlangs heb ik echter mijn Mobiel-abonnement omgezet naar een Tempo Prepaid-herlaadkaart, omdat ik mijn abonnement niet voldoende gebruikte.
Het omzetten van de simkaart is goed verlopen, maar sindsdien zie ik in mijn klantenzone alleen nog informatie over de prepaidkaart. De gegevens over mijn huisinternet lijken verdwenen te zijn. Ook onder "Mijn producten" staat mijn internetabonnement niet meer vermeld. Zelfde probleem heb ik in de app "My Orange".
Weet iemand hoe ik de informatie over mijn huisinternet weer zichtbaar kan krijgen in mijn klantenzone? Alvast bedankt voor jullie hulp!
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Hey @kar-ar ,
De klantenzone is gelinkt aan het GSM-nummer waarmee de account werd aangemaakt.
In dit geval is het GSM-nummer, die samen met internet op 1 factuur stond, weggehaald van de factuur. Met als gevolg dat je enkel de gegevens te zien krijgt van de herlaadkaart en niet meer van het internet.
Wil je de gegevens zien van je internet? Dan zul je een nieuwe login moeten aanmaken (met een ander mailadres). Wanneer er gevraagd wordt of je een Orange nummer hebt, kies nee en dan zal het internetnummer gevraagd worden.
Waar kun je het internetnummer terugvinden?
Als je een factuur opent waarop internet gefactureerd staat, dan staat linksboven op pagina 1 het Easy switch ID. Als je hiervan de laatste 2 cijfers weglaat, dan heb je je internetnummer.
VB Easy switch ID 0 2 8 6 4 1 3 5 1 6 dan is 02864135 het internetnummer.
Hey @kar-ar ,
De klantenzone is gelinkt aan het GSM-nummer waarmee de account werd aangemaakt.
In dit geval is het GSM-nummer, die samen met internet op 1 factuur stond, weggehaald van de factuur. Met als gevolg dat je enkel de gegevens te zien krijgt van de herlaadkaart en niet meer van het internet.
Wil je de gegevens zien van je internet? Dan zul je een nieuwe login moeten aanmaken (met een ander mailadres). Wanneer er gevraagd wordt of je een Orange nummer hebt, kies nee en dan zal het internetnummer gevraagd worden.
Waar kun je het internetnummer terugvinden?
Als je een factuur opent waarop internet gefactureerd staat, dan staat linksboven op pagina 1 het Easy switch ID. Als je hiervan de laatste 2 cijfers weglaat, dan heb je je internetnummer.
VB Easy switch ID 0 2 8 6 4 1 3 5 1 6 dan is 02864135 het internetnummer.
Goedendag,
Bedankt voor de snelle reactie! Ah, zo werkt dat. Betekent dit dus dat ik twee aparte klantenzone accounts ga hebben? Eén voor de sim en één voor mijn huisinternet?
Hey @kar-ar ,
Yes, je zal inderdaad 2 klantenaccounts nodig hebben vermits 1 klantenaccount slechts 1 klantennummer/factuur kan weergeven. Vermits internet op 1 factuur staat en je prepaid eigenlijk geen klantnummer/factuur heeft zullen deze gesplitst zijn.
Een kleine tip die ik je kan geven, ga naar de klantenzone en log in met je bestaande account. Eens ingelogd surf dan naar https://e-services.orange.be/nl/change-login . Je kan dan kiezen om je bestaande login te veranderen.
Je bent vrij om een login te kiezen, neem nu bvb dat je momenteel kar-ar@ hotmail. com gebruikt als login, dan kun je bvb kar-ar kiezen als nieuwe login (zonder de @ hotmail.com erachter). Het hoeft geen geldig mailadres te zijn 😉.
Op deze manier kun je dan inloggen op je prepaid account met kar-ar en je emailadres gebruiken voor je nieuwe login aan te maken.
Hi @Pletse ,
Helemaal duidelijk, bedankt voor de snelle reactie en de tips. Ik ga ze gelijk toepassen!
Gebruiker | Aantal |
---|---|
5 | |
3 | |
2 | |
2 | |
1 |