Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 01-10-19 18h56
Antwoorden: 15 antwoorden
Hey @JackDaniels
Inderdaad vervelend dat je de gewenste snelheid niet haalt.
Is je FlyBox up to date?
Je kan ook altijd hiervoor eens langs een shop gaan.
Groetjes
Alexandra
Box is up tot date maar snelheid schommelt veel en vaak. Misschien eens de optie "boost" overwegen. Als je daarmee een gegarandeerde minimum snelheid krijgt heb ik die 10 euro extra per maand er wel voor over
@JackDaniels Bij de FlyBox is de boost goedkoper: https://oran.ge/2nmXM32
Afhankelijk van het abonnement dat je hebt, kan je dit gewoon aanpassen in je klantenzone.
Groetjes
Alexandra
Ik heb het abo van 150gb voor 20 euro. Ik ga eerst bellen. Ik wil weten of ik voor die extra 10 euro een gegarandeerde minimum snelheid krijg.
Gebeld met klantendienst voor de boost optie. Blijkt dat ik die al heb, dan maar even de snelheid aangekaart. Ondanks dat ik vlakbij een zendmast zit heb ik blijkbaar geen 4g dekking of toch onvoldoende. Een goed signaal begint pas een eindje voorbij mijn huis aan de voorkant. ik heb de modem dan eens aan het raam langs de voorkant geplaatst en daar zijn mijn waarden inderdaad een pak beter. Klantendienst heeft een technisch dossier opgemaakt maar ik kom blijkbaar in aanmerking voor een opzegprocedure gezien de te lage snelheden binnenshuis. Nochtans heb ik eerst de dekking gecontroleerd via de Orange website en die gaf aan "uitstekend" met het maximum aantal streepjes.