annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Snelheid veel te laag

Topic gestart op: 01-10-19 18h56

Antwoorden: 15 antwoorden

JackDaniels
Gewaardeerd verkenner

Snelheid veel te laag

Flybox stond in de living, drie streepjes en 40+ Mbps down. Verplaatst naar de keuken, vijf streepjes en down minder dan 10 Mbps. Zendmast in Dendermonde staat op 500 meter van mij. Upload is nu soms hoger dan download, niet normaal denk ik zo.

Labels (2)
0 pluimen
15 ANTWOORDEN 15
AlexandraW
Moderator
Moderator

Hey @JackDaniels

 

Inderdaad vervelend dat je de gewenste snelheid niet haalt.
Is je FlyBox up to date? 
Je kan ook altijd hiervoor eens langs een shop gaan.

 

Groetjes

Alexandra

0 pluimen
JackDaniels
Gewaardeerd verkenner

Box is up tot date maar snelheid schommelt veel en vaak. Misschien eens de optie "boost" overwegen. Als je daarmee een gegarandeerde minimum snelheid krijgt heb ik die 10 euro extra per maand er wel voor over

0 pluimen
AlexandraW
Moderator
Moderator

@JackDaniels Bij de FlyBox is de boost goedkoper: https://oran.ge/2nmXM32
Afhankelijk van het abonnement dat je hebt, kan je dit gewoon aanpassen in je klantenzone. 

 

Groetjes

Alexandra

0 pluimen
JackDaniels
Gewaardeerd verkenner

Ik heb het abo van 150gb voor 20 euro. Ik ga eerst bellen. Ik wil weten of ik voor die extra 10 euro een gegarandeerde minimum snelheid krijg.

0 pluimen
JackDaniels
Gewaardeerd verkenner

Gebeld met klantendienst voor de boost optie. Blijkt dat ik die al heb, dan maar even de snelheid aangekaart. Ondanks dat ik vlakbij een zendmast zit heb ik blijkbaar geen 4g dekking of toch onvoldoende. Een goed signaal begint pas een eindje voorbij mijn huis aan de voorkant. ik heb de modem dan eens aan het raam langs de voorkant geplaatst en daar zijn mijn waarden inderdaad een pak beter. Klantendienst heeft een technisch dossier opgemaakt maar ik kom blijkbaar in aanmerking voor een opzegprocedure gezien de te lage snelheden binnenshuis. Nochtans heb ik eerst de dekking gecontroleerd via de Orange website en die gaf aan "uitstekend" met het maximum aantal streepjes.

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen