Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 20-12-20 21h29
Antwoorden: 5 antwoorden
Hallo Tribe,
Omdat ik maar niet vooruit geraak, kom ik naar deze community.
Ik beschik over een "internet@home" abonnement. Ik woon in Zwijnaarde en mijn downloadsnelheid is amper 2Mbps (Orange test, vaste PC, bekabeld naar de Flybox).
Soms eens 5Mbps, doch ver van de reclame van 225 Mbps.
Helpdesk adviseert steeds om de Box te heropstarten, en laatste keer om de box te resetten - zonder verbetering.
Tips?
Heb je al eens een speedtest gedaan op uw foon? Daar moet je wel een app voor downloaden als je dat nog niet gedaan hebt, standaard staat dat niet op een foon.
Maakt het veel verschil met de waarden die je meet op uw PC? Let wel, zet uw WIFi af zodat je zeker de 3G of 4G verbinding meet. Doe de test ook eens buiten, in open lucht, enkele meters van uw huis. geeft dat significant betere waarden?