annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Surf Extra Card

Topic gestart op: 02-02-22 17h04

Antwoorden: 15 antwoorden

phil48
Leidende verkenner

Surf Extra Card

OPGELOST

1/ Kan je die ook online bestellen, of moet je hiervoor effectief naar een Orange Shop ?

2/ Gaat die ook werken in een oudere Flybox, die niet meer actief staat ? Of is dat enkel bedoeld voor een tablet e.d.

 

 

Labels (1)
0 pluimen
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
datakiller
Ervaren verkenner

De surf extra card gaat in de flybox en die maakt dan een WiFi netwerk aan voor je toestellen, als dat je vraag was? 

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

15 ANTWOORDEN 15
Gregory
Wijze
Wijze

Gelijk welke sim card kan toch data ontvangen @Cdt24801 

Zal werken - want is om surfen, ie bellen is uitgesloten - wat men met een flybox toch niet doet

0 pluimen
phil48
Leidende verkenner

Nu ben ik een beetje confused 🙂

Ik dacht dat die extra surf card was om de data van mijn Go Extreme abbo te delen met een ander toestel (bv tablet) en ik wou dat in die oude flybox steken, als zijnde dat "extra toestel". Moet die flybox dan ook nog een sim kaart hebben ???

0 pluimen
datakiller
Ervaren verkenner

De surf extra card gaat in de flybox en die maakt dan een WiFi netwerk aan voor je toestellen, als dat je vraag was? 

Gregory
Wijze
Wijze

Die surf extra card is toch een sim card @phil48 

 

2 simkaarten voor 1 nummer | Orange België

0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze


@Gregory  schreef:

Die surf extra card is toch een sim card @phil48 

 

2 simkaarten voor 1 nummer | Orange België


Gregory, ik vind de tekst van uw link wat vreemd, want die klopt niet. Daar staat "2 simkaarten voor 1 nummer". Dat is niet correct, de Surf Extra Card heeft haar eigen nummer. Correct zou zijn: "2 simkaarten op 1 abonnement." Een gevolg van het eigen nummer is ook dat de SEC een eigen klantenzone heeft via de app. De kaart is wel ook zichtbaar in de app van het hoofdabonnement.

Wanneer je effectief op die link klikt dan komt nog een andere correcte titel tevoorschijn : "Een tweede simkaart voor een tweede apparaat."

En tussen haakjes, in de info staat dat je er niet mee kan bellen. Dat klopt wel voor gewone telefonie maar bellen via WA, Messenger, Skype en al die dingen, dat werkt natuurlijk wel prima.

Trouwens, indien je Google LLC Berichten installeert kan je zelfs SMS berichtjes versturen en ontvangen. Ik heb mijn SEC in een tweede smartfoon zitten dus ik weet dat het werkt. Wel niet met alle foons, met gewone gsm (dus geen smartfoon) werkt het bvb niet.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Leden met de meeste pluimen